Modestas 2013-02-11
Astra G 2000
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomiškumas, patvarumas, nebloga akustika (gal kam aktualu)

Barškaliukas kaip ir kitos šios klasės mašinos ,kainos nuvertėjimas.

Bendras automobilio aprašas

Automobili turiu jau 2 metus ir didelių trūkumų tikrai nepastebėjau. Nors nusipirkus pinigėlio sukaitinau nemažai. Teko imti galva dėl žvakių, keičiau visus amortizatorius, galinius guolius ratu ir kaladėles galines . Tiesa jas jau du karus keičiau gale , o pasukau tik ~40000 km, tai nzn ar šiaip nekokios buvo , nors ir rankini patampau kartais :) bet girdėjau ,kad Bosch suportai ant astru mėgsta strigti , o pas mane būtent tokie.... O šiaip kaime gyvenu "duobė ant duobės" ,bet važiuokle puikiai laiko, dabar tik gale bildėt pradeda kažkas, bet tikriausiai sailentblokai, nes pas astras ten daugiau nelabai yra kam bildėt :) Kazkodel pradėjo strigti EGR vožtuvas ,tai kažin ar turbinai ne pakutiniosios ,jei taip tai liūdna, nes restauracija nemažai kainuoja, kaip ir kuro siurblių.. Aplamai astra tikrai patvari masina , atra karta ja tikrai rinkciausi , tik žinoma ne ta pačia kurią paėmiau . Šįkart geriau apžiūrėčiau variklį , nuvaryčiau į servisą diagnostikai .

Variklis

Variklis pas mane buvo DTI 2.0 16v 74kv tai eina tikrai smagiai :) su VW (tarkim golf, kaip sios klasės atstovas) 1.9 tdi 81kv nera ko lyginti , nors dabar vw fanai užsipuls ,kad nusišneku ,bet taip yra. Tik VW gėris tame ,kad po čipavimo daug galios užsideda o astros ne ,nes maža turbina, bet šiaip astros sukimo momentas nečipuotus variklius lygininant daro savo ir sis variklis labiau aukstas apsukas mėgsta nei vw . Bėdas paminėjau aukščiau , šeip siurbliai ir turbinos tepalo ryjimas ir yra astru dažniausios bėdos. Dar kvailai skamba , bet nelaiko gryžtamo kuro šlangutės tada rytais sunkiai kuriasi ir dar jei taip būna tai vertėtu pasitikrint forsinkiu manžetukus ,bet jei jie suskilinėja buna tada kuro filtras greit pajuosta...

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kainos nelaiko , per 2 metus apie 3 tukst kainos krito... Nu vopse del to gi , kad cia "Žopelis".... Nors kaži ar pirkčiau kitos markės mašina po šito žopelio ,nes masina is tech puse lb rimtai sudėta. Dalių kainos bent pries 2 metus biski kandžiojosi (amortizatorius ~250, guolis rato~250, kaladėlės ~100 ir t.t) o dabar kai yra su kainomis nežinau , nes du metus apart tepalo ir stabdžiu kaladėliu nagu prie jos nekišau :) Taip ,kad masina tikrai siūlyčiau kitam , ir pats tikrai kita planuoju vėl Opelį ;) Tiesa ji cinkuota tai apie rudis pamirsta.. Tai tiek , tikiuosi padėsiu kam nors apsispręsti :)

Patarimai perkančiajam

Apžiūrėti variklį servise būtinai , taip pat ir diagnostika pasidaryt, juk ne karve kainuoja šiais laikais , o važiuokles ir elektra ju laiko , tai ir paskui bėdų neturėtų būti. O šiaip jei nebijai , kad draugai su prapuvusiais 4 golfukais juosis iš tavo ale "rudžių " kibiro kuris kaip sako net paveiksluose "rudyja"(nors su astrom jei nedaužta to tikrai tikrai nėra,pas mane asmeniškai nei vienos rūdelės) tai ir pirk astra ir tikrai pamilsi šia mašinyte. Visi draugai kurios pažystu su astrom važinėjančius sake ,kad tik po pirkimo "sismylėjo" kaip ir aš savaja Danutę isimylėjau :)

Rekomenduojami video