2022-06-05
Nissan x-trail 2.0 dCi (150hp) 4x4 automatic
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Mažas nuvertėjimas

  • Komfortiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Manevringas
  • Saugus
  • Gražus dizainas
  • Geras pravažumas

Byranti važiuoklė, problematiški varikliai,

  • Silpnas variklis
  • Neekonomiškas
  • Prasta garso izoliacija
  • Prastos interjero medžiagos
  • Prasta pakaba
  • Brangus išlaikymas
  • Brangus nusipirkti
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas

Automobilį turėjome penkerius metus ir pravažiavome su juo kiek daugiau nei 125 tūkst. km. Automobilis buvo neturėjęs auto įvykių, be rudžių, 2010 metų, gausios komplektacijos. Automobilis labai vangus, atrodo vos važiuoja, lyginant su pirmtaku. Kuro sąnaudos didelės. Pasukamumas geras. Automobilio superinis dizainas. Salonas. Nekokybiškas, tai yra viskas barška, vibruoja ir trinasi, ypač ant tuščios variklio eigos. Daug daiktadėžių. Panoraminis stoglangis žiemą renką drėgmę iš vidaus. Odinės sėdynės gan kokybiškos, nenusitrynė.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Trumpai apie variklius. Praėjus nuo pirkimo pusei metų prasisuko variklio indėklai ir teko keisti variklį, nes šio remontuoti neapsimokėjo. Variklį rasti buvo sunku, nes pasirodo labai paklausi detalė (varikliai linkę prasukti indėklus). Radome iš daužto anglo su labai maža rida (30 tūkst. myliu) ir galimybę pravažiuoti už 1000e tuščia variklį (t. y. be turbinų, purkštukų ir viso kitką kas aplink variklį). Pakeitus variklį problemos iš variklio skyriaus visos eksploatacijos metu nedingo. Tai šlanga kokia, tai turbina ir t. t. Nuvažiavus su šiuo varikliu apie 120 tūkst. dingo trauka, pradėjo imti daug kuro (12-15l), pasirodo kuras bėgo į tepalą. Keičiant tepalą išleidome iš variklio 8-9 l tepalo praskiesto dyzeliu. Priežastis buvo išsikišęs DPF filtras. Tikriausia indėklams vėl ne į naudą... Trumpai apie važiuoklę. Automobilio važiuoklė taip pat dažnai gedo lyginant su kitais šeimos automobiliais, tačiau automobilis važiavo minkštai ir komfortiškai. Tačiau servize reikėjo profilaktiškai kas 3-6 mėn. (6-12 tūkst. km) pasirodyti, nes tai kažkas cype, ūžia ar barška. Trumpai apie transmisija ir pavarų dėžę. Su automatine greičių dėže visos eksploatacijos metu problemų neturėjome. Elektronika. Veikė puikiai. eksploatacijos metu pakeitėm tik vairo ritę (SRS žiedą) ir kelias xenon lemputes. Kėbulas. Kadangi automobilis nebuvo turėjęs auto įvykių ir buvo padengtas prieš eksploataciją Lietuvoje antikorozine danga per penkias žiemas atsirado tik kelios pūslelės ant galinio dangčio, galinių sparnų ir slenksčių. Automobilio nuvertėjimas mažas, bet tam galėjo turėti vykstanti infliacija.

Patarimai perkančiajam

Nesirinkti šio automobilio.

Rekomenduojami video