2019-11-21
Žaislinis auto
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Panoraminis stogas, visi varomi ratai, aukšta prošvaista, gražus dizainas, geros priekinės šviesos, stabilus kelyje

Visi minusai čia netelpa, bet tai - aukšta, kokybės neatitinkanti kaina, nepatikimas, labai nelaiko varikliai, priekyje mažai vietos - aukštesniam žmogui galva bus netoli lubų, prastas matomumas, labai prasta salono medžiagų kokybė, brangus remontas

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas

Automobilis buvo pirktas labai prižiūrėtas iš artimųjų su 30000 km rida, kurį prieš tai naują užsakė Klaipėdos Nissan salone. Kurį laiką pastovėjo nenaudojamas ir tai lėmė prarūdijusį išmetimo vamzdį, iškart teko virinti. Kadangi kuro sąnaudos didelės, teko dėti dujas, kitaip važinėti juo būtų dar brangiau. Kadangi automobiliu buvo važinėjama retai, garantija jo jau nebegaliojo. Ties 40000 prasidėjo pirmi tepalo deginimo požymiai. Remontas sudėtingas, tad nesiryžome. Ties 90000 km rida nuėjus į saloną apie tai pakalbėti, pasakė, kad tai jau didelė rida ir tai normalu, o vieni žiedai nesikeičia, tik su stūmokliais kartu, tad tik dalių kaina 2000 eurų be remonto darbų. Naudojo kelis litrus tepalo 1000km, 10 litrų dujų ir dar kažkiek benzino. Galiausiai vieną dieną apsipylė dūmais ir variklis užgeso, tai įvyko ties 120000 km tikra rida - tai apie variklių patikimumą spręskite patys, o gauti naudotą - beveik neįmanoma, visi būna išpirkti. Toliau - išmetimas rūdija, važiuoklė nelaiko, garso izoliacija siaubinga, per lietų atrodo, kad atidarytos galinės durelės. Valdymas nesmagus, vairas sunkus, vairuojasi gremėzadiškai. Salono apdaila nelaiko, nuo karščio lupasi dažai, trinasi vairas, sėdynės plyšta, net pati geriausia garso sistema nėra kažkas labai vau, dėtuvių mažai, dar vairuotojo kilimėlis lenda po pedalais. Vietos priekyje mažai, ypač aukštesniam žmogui. Avarijos atveju yra rizika nusilaužti kaklą, kadangi kakta labai greitai trenksis į lubų pažemėjimą, o smakras judės tolyn ir ji atsiloš stipriai atgal. Visų varomų ratų sistema gerai, bet tai nėra bekelės automobilis, šiek tiek padės, bet iš miško žiemą galite ir neišvažiuoti. Taip pat stringa pirma pavara, jungiasi nešvelniai, jaučiasi grubumas. Kai kurių dalių kainos yra vau, net baisu pagalvoti apie kokios sankabos nudilimą.. Kėbulas irgi jaučiasi silpnas, buvo nusileidusios durys, dažų sluoksnis plonas, tad lengvai braižosi, o slenksčiai per pirmus metus nusitrina. Variklis autostradose triukšmingas, nors dirbant laisva pavara, jo visiškai nesigirdi. Be to, traukos nėra. Dar parkuotis be galinių parktronikų bus labai sunku, nes per galinį langą matosi labai mažai, geriausia parkuotis iškišus galvą per duris, nenorint atsiremti į gale esantį automobilį.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Remontas brangus, variklių trūksta, norint pakeisti žvakes, reikia išmontuoti visą įsiurbimo sistemą, nors jas keisti reikia retai, kadangi dedasi platininės.

Patarimai perkančiajam

Vargo vakarienė. Iš patirties verčiau nusipirkti penkiskart pigesnę 20 metų senumo Volvo, vairuojant malonumo bus daugiau, važiuos ekonomiškiau ir remontuoti reikės rečiau.

Rekomenduojami video