Simas 2015-04-02
Nissan Qashqai 2,0 Benzinas 2WD MT
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Didžiuliai patogus galinio vaizdo šoniniai veidrodėliai, gera trauka, tylus variklis, nemaža bagažinė

Barškutis, plonaskardis, reikalinga gera papildoma antikorozija

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas

Gamintas 2008, pirktas nuvažiavęs 90k 2013-ais. Barškutis kaip reikalas. Triukšminga pakaba - tiesiog tokia konstrukcija, ne ivorių bėdos ar amortizaorių gedimai. Garso izoliacija prastoka, jei norite normalios tikrai reiks bitumuota folija užkloti bagažinės apačia/šonus ir dureles, pasunkės iki 30 kg, jei labai dar nervins - visa salono dugną (bet vargiai ar apsimoka). Standartinis 6CD grotuvas ir 6 garsiakalbių sistema - itin neprastai skamba, bet gali tekti pakovoti su rezonansais durelėse - nes plasmasės kietos, kai kur gali išlysti plasmasės rezonansai, ypač žiema kai plastikas dar kietesnis. Bekelėmis nevažinėju - pakaba juntamai silpnoka tam. Maniškis 2 ratais varomas - žiema jokių problemų su pravažumu nebuvo, bet valdymas keistokas - į bet kokį užlipimą ant kokio ledokšnio ar akmenuko automobilis visu kėbulu reaguoja kažkaip pernelyg stipriai, su žemesnėmis mašinomis anksčiau važinėjus, man tai buvo keistas jausmas. Sakyčiau, palyginus su žemesnėmis mašinomis, yra daug sunkiau prognozuoti kaip automobilis reaguos į slidžius nelygumus (apledėjęs akmenėlis ar apledėjusi duobelė). Pirmąją žiemą jis mane stebino savo reakcijomis į palyginti mažus nelygumus. ABS vekia sklandžiai ir gana švelniai.

Variklis

2,0 Benzinas veikia tyliai ir užtikrintai, jokių problemų dėl isibėgejimo/traukos/sukimo momento/kuro sąnaudų. Tiesa tepalus pilu tik 40w5 arba 30w5 mobile/castrol full synth. Keičiu kas 15k sprendžiant iš tepalų būklės - variklio vidus maloniai švarus. Variklis Nissan'o ne Renault. ESP ar ESC efektyviai padusina varikliuką, kad nebūtų ratų prasisukimų, jį atjungus galios tikrai netrūksta.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Per 2 metus neteko keisti nieko dėl kokio nors gedimo, buvo tik kuro siurbliuko atšaukimas, nežinau dėl ko - keitė nemokamai, nors neturėjau su juo jokių bėdų. Pagal serviso istoriją galiniai amortizatoriai buvo keisti jau 3 kartus, kažkas vairo sistemoje sustiprinta/pakeista. Parduoti neketinu, tai nuvertėjimas absoliučiai neaktualus :)

Patarimai perkančiajam

Pasitikrinkite dėl rūdžių, jei jau pradėjo rudyti dugnas dar galima tartis su antikorozininkais ar verta, jei jau skardos - vargiai ar verta. Renault varikliai dažniausiai peikiami. Mažesnio kaip 2,0L nerekomenduoju bet kokiu atveju. Jei važinėsite daugiausia mieste trumpais atstumais - gali būti bėdų su DPF'u.

Rekomenduojami video