Jonas 2023-08-12
2015 m. variklis 1.2 , belaipsnė CVT pavarų dėžė
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Dinamiškas, gražaus dizaino, saugus

  • Dinamiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Stabilus kelyje
  • Informatyvus vairas
  • Gera įranga
  • Manevringas
  • Saugus
  • Gražus dizainas

Kol kas nepastebėjau

Variklio darbinis tūris, l: 1,2
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Pati pilniausia Tekna komplektacija su stikliniu stogu ir gausiu paketu. Variklis, nors ir mažos kubatūros, tačiau pakankamai dinamiškas ir ekonomiškas. Automobilis lėtai senstančios išvaizdos, nors šio modelio jau nebegamina tris metus, tačiau net ir šiandien jis atrodo pakankamai šiuolaikiškas. Eksploatacija reikalauja tam tikrų žinių, kadangi CVT variatorius yra lepus, galima nesunkiai sugadinti, tačiau atperka vairavimo malonumas, kur kas smagiau nei įprastas automatas, jokių pavarų jungimosi pojūčių. Bet pamirškite priekabų tampymus, o jei skelbime automobilis parduodamas su farkopu - įtaisu priekabai vilkti, tokį apeikite ratu. CVT variatorius nemėgsta priekabų, ratų prabuksavimo, todėl nereikia klaidingai įsivaizduoti kad tai yra visureigis. Taip pat, ši pavarų dėžė nemėgsta rėžimo gazas - dugnas, tad jei praktikuojate rovimą užsidegus žaliam šviesoforo signalui - tai toks variantas jums netiks. Būtinas savalaikis alyvos keitimas pavarų dėžėje, nors oficialus atstovas seka pasakas jog dėžė neaptarnaujama. Aptarnaujama ir dar kaip, keičiasi du dėžės filtrai su kiekvienu alyvos keitimu, intervalas - kas 40 000 km. Tada variatorius tarnaus normaliai. 1.2 varikliai dažniausiai sutinkami antrinėje rinkoje, kadangi tokių buvo parduota daugiausiai. Trečdalis šių variklių turėjo konstrukcinį broką, todėl net buvo keičiami per garantinį. Taip pat, netikėkite dilerių pasakomis apie ilgą variklio alyvos keitimo intervalą. Alyva keičiama kas 10 000 km ir tokiu atveju turbina tarnaus ilgai bei patikimai. Kitas svarbus momentas perkantiems automobilį antrinėje rinkoje - variklio grandinė ir tepalo siurblys. Jų resursas, kaip ir absoliučios daugumos dabartinių automobilių nėra didelis - 100 000 km. Idealu jei pardavėjas pateikia keitimo įrodymus - sąskaitas ir pan. Jei nėra informacijos apie šią procedūrą - būtina kuo greičiau pakeisti grandinę ir tepalo siurblį, kas kainuoja su darbu ir detalėmis apie 1000 eu. Nesvarbu, kad grandinė nebarška, mirtis šiuose motoruose dažnai būna tyli.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Važiuoklė patikima, būtina pasidaryti pilną antikorozinį padengimą, kas eksploatuojant Lietuvos sąlygomis tikrai nepakenks.

Patarimai perkančiajam

Aptarnavimui rinkitės patikimą servisą ar meistrus.

Rekomenduojami video