Gintaras 2014-07-20
šeimyninis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

manevringas, minkštas, talpus, ekonomiškas

vairuotojo sėdynės aukštis prastai reguliuojasi.

Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,4
Bendras automobilio aprašas

Iš pažiūros atrodo mažas automobiliukas, tačiau nustebino važiuoklės minkštumas, automatinės greičių dėžės sklandus darbas, maloniai nuteikia, ergonomiškos galinė sėdynės, kurios salone galima perstumti į priekį ir atgal, taip keičiant bagažinės tūrį. Teko nuvažiuoti vienu prisėdimu apie 1700 km., (kelionės ilgis buvo apie 4000 km.) važiavimo komfortas pasiteisino, puikiai veikė "sport" režimas manevruojant, trūko autopiloto. mano modelyje maloniai nuteikia beraktė sistema (iš išorės atrakinama kontaktiniu mygtuku, vidui kuriama rankenėle), automatinė klimato kontrolė veikia be priekaištų, pakankamai geros kokybės originali audio aparatūra su 6 cd grotuvu.

Variklis

1,6 su automatine dėže- pilnai užtenka galios ir dinamikos, jei vertinti tai kaip šeimyninį auto.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

susidūriau tik su tepalų, filtrų keitimu- tradiciškai filtrai 20-30 Lt., pakeičiau šakės gumas, kurios ir kainavo apie 30 Lt. kiekviena.Galinė spyruoklė nauja 140 Lt. šrote 60 Lt. Posparnis - 40 Lt.

Patarimai perkančiajam

nerekomenduojama dyzelinė versija, nes plaka 1,5 Renault širdutė.

Rekomenduojami video