2022-04-06
Būtų geras pikapas jeigu nerūdytų rėmas.
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

.

  • Dinamiškas
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Stabilus kelyje
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Manevringas
  • Saugus

Didelis minusas yra jos kaina, nes kainuoja vos ne dvigubai brangiau už Pathfinderį, kuris yra ta pati mašina, tik su kėbulu. Aišku lyginant su kitais pikapais Navara yra viena pigiausių.

  • Prastos interjero medžiagos
  • Brangus išlaikymas
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Turėjau šią mašiną neilgai, apie pusmetį ir pravažiavau tik kelis tūkst. km, tai atsiliepimas nebus pilnavertis, bet gal visgi kažkam naudingas. Pirkau jį kaip visureigį bekelei ir kaip darbinį arklį didesniem daiktam vežiot. Deja netiko nei vienam nei kitam. Bekelėje kai kur važiuoja neblogai, nes yra lengvas, bet kai kur užstringa tik dėl savo gabaritų - ilgas galinis sparnas ir žemas farkopas. Negaliu palyginti su kitais pikapais, bet palyginsiu su turimu Pajero Sport - jo geometrinis pravažumas yra geresnis. Ieškojau specialiai su galinio tilto blokiruote (salone yra mygtukas), tačiau realiomis sąlygomis iš tos blokiruotės jokios naudos, nes ji įsijungia tik kartu su palėtintoju (4L). Reiškia važiuojant mišku prieš kiekvieną įtartiną vietą reikia sustoti, įsijungti palėtintoją, blokiruotę, pervažiavus kliūtį vėl sustoti, išjungti palėtintoją, blokiruotę ir tik tada gali važiuoti toliau. Užstrigus purve be blokiruotės ir ją įjungus ji jau kažin ar padės. Tikrai nepatogu, nesuprantu kodėl negalima buvo padaryti, kad blokiruotė jungtųsi ant 4H režimo, juk su 4L nevažinėsi pastoviai. Priekinis bamperis irgi neskirtas bekelei, užkabinus kelias nedideles provėžas skilo bamperis ir dužo priešrūkinis. Palyginus Pajero Sport bamperis atlaiko žymiai didesnes kliūtis. Į standartinę Navarą telpa palyginus nedideli ~32" ratai. 33" jau pradeda kabinti. Didesniems ratams jau reiktų važiuoklės ir body lifto. Gatvėje, trasoje važiavimas Navara labai primena mikroautobusą - neblogai stovi kelyje ir eina į posūkius, trasoje nebijo greičių, lengvai važiuoja 140km/h (palyginus naujesnis Isuzu D-MAX jau prie 120 visas ūžia). 140kW traukia smagiai, gali aplenkti ne vieną lengvąją. Salonas iš pigių plastikų, kurie barška ir lengvai lūžta. Double cab gan daug erdvės gale, galinės sėdynės pasikelia į viršų ir galima įdėti krovinį. Turėjau facelift, tai jau buvo nebloga komplektacija kaip darbinei mašinai - šildomos sėdynės, dviejų zonų klima, bluetooth, kruizas. Krovinių skyrius nėra ypatingai didelis. Minusas, kad neatsidaro galinis stiklas, tai ilgesnius daiktus buvo žymiai patogiau vežti su uždaru visureigiu nei su Navara.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Naujas variklio grandinės komplektas ~300€, pakeitimas 100-200€. Iki 2010m. 126-128kW purkštukai remontuojami, todėl jų pilna dėvėtų nebrangiai. Nuo 2010m. 140kW purkštukai neremontuojami, dėvėtų deficitas, nauji po ~280€/vnt. Važiuoklė paprasta, panaši kaip mikroautobusų, gale lingės. Važiuoklės detalės brangokos lyginant su lengvosiom auto, bet ne kosmosas. Didžiausias minusas yra rėmas, net palyginus nelabai senų metų jau būna kiaurai perpuvę. Nuvertėjimą sunku komentuot, kadangi rinkoje jų nedaug, kainos tai mažėja tai didėja, pvz, dabar prasidėjus karui visas išpirko ir išsiuntė į frontą.

Patarimai perkančiajam

Pirmiausia žiūrėti į rėmą - nepriklausomai nuo metų dauguma jų supuvę. Jeigu rėmas tvirtas, tik rudas - tai nėra minusas. Jeigu rėmas padengtas antikorozija, tai galėjo būti virintas ar špakliuotas, prieš pardavimą niekas antikorozijos nedaro. Nesitikėti pedantiškos būklės, nekreipti dėmesio į kėbulo defektus, tai ne lengvasis auto ir niekas jų nenaudoja važiavimui savaitgaliais iki bažnyčios nei čia nei užsienyje. Nesitikėti bekelės monstro, norint važiuoti į bekelę reikės nemažai iškelti. Techninę būklę tikrinti specialistų pagalba.

Rekomenduojami video