Nissan Leaf, 2022 40kwh N-Connecta
- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Kokybiškas, patikimas, taupus, dinamiškas
- Dinamiškas
- Ekonomiškas
- Gera garso izoliacija
- Interjero medžiagos
- Gera pakaba
- Komfortiškas
- Gera pavarų dėžė
- Gerai valdomas
- Erdvus salonas
- Talpi bagažinė
- Nebrangus išlaikymas
- Nebrangus nusipirkti
- Informatyvus vairas
- Ergonomiškas salonas
- Manevringas
Matomumas, vidaus dizainas
- Prastas matomumas iš vidaus
- Prastas pravažumas
Pirkau kaip miesto automobilį ir pirkinys pasiteisino. Kraudamas type 2 mieste, išeina 40-70eur/1000km mieste. Privalumai: - dinamiškas, smagiai valdomas automobiliukas, daug smagių akimirkų važinėjant po miestą; - minkštesnė pakaba nei dauguma tos pačios klasės automobilių; - pakankamai geros salono medžiagos; - patikimas (jau seniai leidžiamas, neturi ligų); - kaip įptasta japonams, gausi komplektacija; - šilumos siurblys ypač patiko: žiemą telefonu įjungus ir pašilus 15 min, ateini į šiltą erdvę, su nutirpusiais langais, sausu oru (pvz., benzininiuose drėgnoka); - man asmeniškai graži išvaizdą modelio po restyle, su juodais ratais; - viduje pakankamai erdvus, gyli nemaža bagažinė; Trūkumai: - priekinio stiklo rėmai stori, sumažina matomumą; - vidaus dizainas galėtų būti modernesnis, nors kitą vertus su mygtukais patogiau; - nėra akumuliatoriaus šildymo, todėl žiemą nuvažiuos mažiau, pvz., mano apynaujis prie didelio minuso ant 80% įkrovimo, įjungus visą elektroniką ir prieš važiuojant pašildžius, pravažiuoja 100km (miestui pakankamai); - tai miesto automobilis, nes nedidelė baterija, tačiau geriau pirkti mažiau naudotą 40kwh nei gerai pavažinėtą 60kwh, atstumas daug nesiskirs; - važiuojant kartais be reikalo įsijungia priekinio sisidūrimo alertas, o stovint kamščiuose parktronikai; deja jautrumo nereguliuoja;