- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
tobulas dizainas, puikios dinamines harakteristikos, nenuvertejantis.
kaip visi nisanai bijo ziemos, reikia pirkti is pietiniu valstybiu. Sunkeliais netinkamas- per kietas.
Stilingas, idomus auto--- neveltui tai pirmasis suprojektuotas automobilis kompo pagalba:). Vaziuoja kaip feraris-- tik labiau budzetinis, uztat dalys kainuoja desimtis euru o ne tukstancius. Turi gera savybe-- targa stogas. Tikras demesio magnetas- hobi karas. Begalybe tiuningo modifikaciju. Tinkmas driftui, bet ne raliui. Jei nuspresi tiuninguoti tai kisk pinigus I motora ne I isvaizda- nes po 3m. sis auto taps jungtaimeriu, o ir originaliu ju lieka vis maziau.
kainos normalios kaip klasikui--- beje japonai prades nauju daliu gamyba kultiniams auto , tarp ju ir z32. ( ima pavyzdi is anglu automobilistu) per 20t teko tik sankaba pakeisti,, jei zinai kur pirkti tai - kainavo 39e:) (japonisku automobiliu dalys, Liroo, ir t.t) vienas juokas- turbut wolksaudi/vaginom brangiau kainuoja. nebenuvertes nes z240, z260 ir pirmieji z280 - klasikiniai ir ju kainos uz rudekus/puvekus amerikoje po 4/5000doleriu. ir nuperka jas ia karto.
Rinkites atmosferinius motorus su jais maziau problemu ir eksploatacija pigesne// starte pralosite 0.5/1 sekundes. ta skirtuma galima pas rimtus tiuningo burtininkus nebrangiai istaisyti. Nesidairykite i automatus-- dideles kuro sanaudos (plius 20%), ir kas per sportinis auto su automatu :), Jei turi seima rinkis 2+2 varijanta , jei ne seimai tai tik 2 vieti- jis lengvesnis beveiki 100kg.