Saulius 2012-09-27
Be problemų
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomiškas, kompaktiškas

Salono medžiagos.

Bendras automobilio aprašas

Pirkau prieš gerus metus 8 metų amžiaus, 209 tūkst. rida, iš Italijos. Pats jau nuvažiavau 17000. Važiuoja be problemų, ekonomiškas, kaip japonui, visai pakenčiama garso izoliacija (gal kad dyzelis?), važiuoklė vidutinio kietumo, sportuot neskirta. Prie pavarų dėžės reikia truputį priprast, maži tarpai tarp pavarų, vietoj 2 lengva įkišt 4. Trūkumas - ne itin prašmatnus salonas, tepios medžiagos, sėdynėms reiktų užvalkalų. Maniškis nesupuvęs, bet teko matyt tokių ir papuvusių, matyt kėbulas nėra stiprioji šių auto vieta.

Variklis

1,9 DID dyzeliukas (berods Renault F9Q), traukia visai smagiai, ekonomiškas, vasarą paskaičiuotas vidurkis po nuvažiuotų 1700km buvo 4,84l/100km, kompas tuo metu rodė 5,2l/100km. Žiemą užsivedžiau iki 20 šalčio, nors, kaip paaiškėjo, neveikia nei viena pakaitinimo žvakė. Turbūt tai ženklas, kad variklis neblogas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Nupirkus pakeisti stabdžių vamzdeliai priekyje (suniokoti vežant ant tralo), berods 120lt, atleistas pertemptas paskirstymo dirželis - 40lt. Vėliau pakeista granatos guma - 80lt. Valytuvai - gal 25lt. Dabar jau nupirkau pakaitinimo žvakes - 104lt.

Patarimai perkančiajam

Atkreipti dėmesį, ar nedažytos galinės arkos.

Rekomenduojami video