Edita 2010-06-03
Evo X - kelių raketa
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Galia, puikus sukibimas su kelio danga, komfortiška pakaba, dizainas.

Kaina bei pirminis įsibėgėjimas vairuojant "automatą".

Bendras automobilio aprašas

Turiu pripažinti - tai pats įspūdingiausias mano ligšiol vairuotas automobilis. Visi ligšiol buvę Evo trūkumai sulig X karta buvo pašalinti, pats automobilis - tiesiog be priekaištų. Galų gale tai ne tik ralio automobilis, tinkamas lenktynėms, bet ir super komfortabilus važinėjantis mieste. Pati išbandžiau automatinę pavarų dėžę su 3 skirtingais - normal, sport ir super sport (pastarojo net nebuvo kur įjungti...) - režimais, ir važiuojant ramiai (apie 150km/h šiam Evo, patikėkit, yra tikrai LABAI ramiai, gal netgi lėtai) įsijungus sport režimą (su užkeltom apsukom, kai automobilis bet kurią akimirką pasiruošęs "šauti" pirmyn) sėdėjau prilipusi prie sėdynės viso bandomojo važiavimo metu. However, adrenalino mėgėjams siūlau pasidairyti varianto su mechanine pavarų dėže, nes automatui truputį trūko pradinio įsibėgėjimo. Patrauklus ir piktas dizainas, super patogios sėdynės bei vairas, žvėriškas charakteris su 295 AG, ir visas šis džiaugsmas suderintas su itin elastinga pakaba bei nepaaiškinamai didžiuliu vairavimo malonumu - štai toks tas Evo X. Mielas Subaru Impreza STI, tu kritai mano akyse, sorry... :)

Variklis

2.0 turbo MR, 295 AG - bene geriausia ir tikrai brangiausia lietuviškame autosalone siūloma komplektacija. Ekonomiškumo klausimas čia kaip ir nekeltinas - visai nespausdžiant gal ir įmanoma sutilpti į 11L/100km, bet tai tikrai ne tas automobilis, su kuriuo įmanoma važiuoti ramiai.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Eksploatacija - neabejotinai ne iš pigiųjų. Na, o vertės tokie automobiliai tikrai nepraranda... :)

Rekomenduojami video