Linas 2016-02-24
puikus šeimyninis automobilis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomiškas, erdvus, geras pravažumas, pigi eksplotacija, funkcionalus.

Garso izoliacija

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,3
Bendras automobilio aprašas

Prieš perkant Grandis turėjau Corolla Verso. Skirtumas kaip diena ir naktis (į teigiamą pusę). Valdymas, pakaba, funkcionalumas - bendrai imamt vairavimo konfortas "į vienus vartus" Gradis naudai. Perkant rinkausi tarp Passat universalo ir Grandis, nugalėjo svarbi man detalė - vidurinės eilės sėdynių galinybė reguliuoti atlošo kampą - super funkcija, kai turi mažesnius vaikus o jie kelionėje užmiega, atlenkus vaikų miegas bus kaip namuose :) Kas dar patiko, kad trečia eilė nėra tik tam, kad būtų, ji pilnai funkcionali ir neilgose iki 100 km kelionėse ja gali naudotis ne tik vaikai bet ir suaugusieji. Ir kas svarbiausia - kai naudojiesi visom 7 sėdimom vietoj, bagažinėje lieka vietos nedideliems krepšiams. Corolla Verso tokiu atveju galėdavai pasidėti rankinuką ir skėtį :) Patinka ir tai, kad lengva įsėsti į automobilį, nes sėdynės aukštai ir važiuojant jautiesi kaip kokiam džipe - šalia esantys sedanų ar universalų vairuotojai žiūri į tave iš apačios į viršų. Matomumas irgi labai geras, labai padeda dideli išoriniai veidrodėliai. Nors dydis mašinos nemažas, bet įpratus prie gabaritų mieste parkuotis nesukelia nepatogumų.

Variklis

Tai nėra lenktyninis automobilis, didelio dinamiškumo jame nerasite, bet protingam lenkimui to užtenka. Tai ekonomiškas šeimyninis automobilis, nežinau ar yra analogų su tokiu svoriu/dydžiu, kad mieste tilpt į mažiau nei 9 litrus. Žiemą jokių bėdų su užvedimu, nors per 4 metus keičiau tik vieną pakaitinimo žvakę o akumuliatorius gal 10 m. senumo. Ekslopatacijos eigoje laukia du "malonumai". Vienas susijęs su kietųjų dalelių vožtuvu, kitas irgi su panašiu agregatu (tiksliai nepamenu). Keitimas apie 300-350 eur (už vieną iš jų). Kita silpna vieta - turbinos šlanga. Ji linkusi nušokti prie didesnių apsukų. Bet uždėjus gerus chamutus, bėdos neliks. :) Na ir svarbu nepamiršti laiku keisti pagrindinio diržo. Ir tik nekeiskite jo garažiukuose, nes paskui galėsitės. Nepagailėkite šiek tiek daugiau suinvestuoti, bet turėti sutavarkytą ilgam laikui.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Per 4 metus nuvažiuota apie 60 000 km Investuota tik į einamuosius darbus - pagrindinio diržo keitimas, priekinių ir galinių stabdžių diskų ir kaladėlių keitimas, tepalai, filtrai. Artėja laikas vairo traukes keisti. Daugiau nieko. Sudėtingus darbus (pvz dėl diržo) paikėjau Inchape, kitus dėl nesudėtingų agregatų tvarkiausi arba Kemi arba Martone. Kainos nesikandžioje, viskas normos ribose. Nors važinėju ir vieškeliais ir prastesniu miesto keliu, bet pakaba laiko super.

Patarimai perkančiajam

Rekomenduoju, kurie nori originalaus ir patikimo šeimyninio automobilio ne tik kelionėms bet ir kasdienai.

Rekomenduojami video