- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
salono transformavimo galimybės, moderni išvaizda, patogi bagažinė, 6 pavaros
prasta garso ir vibracijos izoliacija, mažas vairo pasukamumas, prastas matomumas visomis kryptymis (nors PVZ Citroen Grand Picasso dar prasčiau)
Persėdome į Grandis iš Toyota Avensis Verso, taigi galime praktiškai palyginti šiuos automobilius. Grandis ilgesnis tik ~15cm, bet dėl kitokio dizaino, mažesnio vairo pasukamumo, mažesnių šoninių langų ir didesnės masės susidaro žymiai didesnės mašinos įspūdis. Nežiūrint stipraus VW grupės 103 kW dyzelinio variklio, pajudėjimas iš vietos "sunkus", didele dalimi dėl to, kad variklis labai stipriai girdisi salone, ypač iš vairuotojo vietos. Variklis ne tik kad girdisi, jis dar ir apčiuopiamai vibruoja, laisva pavara stovint matosi, kaip kratosi salono veidrodėlis, o važiuojant koja jaučia vibruojantį gazo pedalą. Ir tai nėra mūsų tik egzemplioriaus problema, nes prieš pirkdami pasivažinėjome 4 kitais "Grandžiais" - visur tas pats seno Volksvageno įspūdis, tik galia daug didesnė. Tai man yra labai keista, nes PVZ tų pačių metų Passate su tuo pačiu varikliu garsas ir vibracija salone nėra problema. Darau tiesiog išvadą, kad šiame modelyje silpna garso ir vibracijos izoliacija. persėdus iš šios į antrą mūsų šeimos mašiną (2011m. Renault Clio 1,5DCI 55KW) jautiesi lyg naujame benzininiame hečbeke, viskas vyksta labai lengvai, švelniai, tyliai. kaip mes juokaujame, Clio vairuoti yra poilsis, o Grandis - darbas. Posūkiuose jaučiasi didelė inercija, automobilis ganėtinai pasvyra, ir tai irgi prisideda prie "didelės" mašinos įspūdžio. Kieme manevravimui reikia akivaizdžiai daugiau vietos nei minėtąjam "Verso" ar mūsų ankščiau turėtam tokio paties ilgumo E klasės Mersui. Visa tai daro šią mašiną neypač tinkama kasdieniam važinėjimui mieste. Gerai dar, kad gale yra parktronikai (kurių iki šiol man nė vienam universalui nereikėjo). Prošvaista "Grandžio" didesnė nei daugelio konkurentų, nors dėl dizaino įmantrumo susidaro priešingas įspūdis. Pagrindinis šios mašinos džiaugsmas - salonas,bet ne dėl odos, malonaus lietimui plastiko ar skydelio dizaino (šį vertinu gan prastai), bet dėl lygių grindų, kilimėlių, sėdynių transformavimo, susilankstymo, patogumo įsėsti, ir dėl bagažinės. septynviečio varianto bagažinė 310 Ltr,bet ji patogi ir nesunkiai išplečiama paguldant galinę sėdynių eilę. Pastaroji labai patogi netgi įmitusiam ~1,85 m vyrui, tuo labiau mažesniems ar vaikams. Galinės sėdynių eilės atlošai reguliuojasi, todėl ilgoj kelionėj jose sėdėti kur kas patogiau nei PVZ A4 ar BMW 3. Kadangi galinė sėdynė praktiškai ištisinio pločio, trumpesnei kelionei prie ežero ten patogiai susės 3 suaugėliai ar 5 vaikai. Antra sėdynių eilė išvis yra pati patogiausia iš mano matytų. Jos slankiojasi pirmyn atgal (~20cm), įsėdant lengvai pasistumia priekin ir gali nesunkiai čia ir būti užfiksuotos. savaime suprantama, reguliuojasi atlošo kampas,bet dar papildomai galima palenkti sėdimosios dalies kampą, juk atlošus nugarą norisi, kad sėdynės priekis taip pat aukščiau pakiltų, nes kitu atveju užpakalis slys į priekį. Pakaba gan mikšta, nors jaučiamai kietesnė nei Avensis Verso. važiuojant žvyrkeliu ar duobėtu asfaltu, ji būna triukšminga ir nesudaro tvirtumo, patvarumo įspūdžio. dalis skirtumo, lyginant su Verso, taišku,yra dėl papildomos 200kg masės, bet aišku, kad ir konstrukcija ne tokia vykusi. Kiek dažnai reikės keisti traukes, sailenblokus ir šarnyrus, laikas parodys, per du mėnesius dar nespėjo niekas subyrėti, bet vis norisi nuvežus pas meistrą "kažką" pasikeisti, kad nebarškėtų, o tiek TUVLITA, tiek servisai sako, kad pakaba OK.
VW 2,0 TDI variklis pumpe-duse, triukšmingas, nemaloniai vibruojantis, galingas, bet su jaučiama turboduobė. Dirba tikrai garsiau nei prancūziški DCI ar D4D, nors yra galingesnis. Važiuojant užmiestyje maloniai nuteikia 400Nm sukimo momentas, galima atsipūtus lenkti neperjungiant iš 6 pavaros į žemesnę ar važiuoti mieste 5 pavara ~60 Kmh. Įlgoje šeimos atostogų kelionėje su kondicionieriumi kompiuteris rodė 6,5Ltr/100km, bet realiai pamatavus gavosi tik 6,05Ltr. sąnaudų vidurkis. Keista, bet mieste jis nėra toks rajus, kaip užmiestyje, pvz. 10 val. ryto pervažiuojant per Vilnių gaunu ~6,5 Ltr sąnaudas.
pirkome už 5200 €, parduosime ?
Pirkti tik kaip II-ą, ne kasdien ir ne vien mieste eksploatuojamą automobilį. Beje, naudotos Grandys paprastai nebūna per daug nuvažiavę (net ir vokiškuose skelbimuose, priešingai nei zafyros, golfai ar corolos), vadinasi, vokiečiai jas taip pat naudoja atostogoms. Saugotis prarūdijusių,vieną buvome išsirinkę danišką, viskas buvo idealu,bet pakėlus autoservise radome daug rūdžių, prasimušusių kiaurai per 3metų senumo antikorozinę dangą. Jau dvi mašinas turėjau, kurių nebeapsimokėjo toliau taisyti ir eksploatuoti dėl kiaurai prarūdijusio dugno, slenksčių, pakabos įtvirtinimų).