Valdas 2012-12-31
Colt 1.3
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomiškas, dinamiškas mieste, negendantis, patikimas, neišrankus kurui, tvirta pakaba.

BAISI korozija, trūksta traukos užmiestyje, mažai vietos gale, plonos skardos.

Bendras automobilio aprašas

Vairavau Colt'uka 3,5 metus, nuvažiavau ~50000 km, per visą tą laikotarpį buvo tik 1 kart nuvylęs (neužsivedė prie -32), bet prie -25 kurdavosi puikiai:D Daugiau kaip ir problemų nebuvo. Vietos priekyje užtenka, jei iki galo sėdynė atstumta, tačiau gale nebent skersam galima sėdėti:D Salono plastmasės kartais barška, taip pat viduje prasta garso izoliacija, nes važiuojant 130 muzikos jau nebegirdėt, o ką jau kalbėti apie 160...170...:D Pagrindinė problema yra KOROZIJA. Kai nusipirkau, nebuvo nė rūdelės, po metų prakiuro duslintuvas, nes mašina yra žema, todėl kai kur kelią siekdavo duslintuvas (dėjau tada nerūdijančio plieno iš šroto). Paskui pradėjo kilti pūslelės, ruduoti suvirinimo siūlės variklio skyriuje, kiaurai išrūdijo arka ir t.t. Prieš perkant siūlyčiau apžiūrėti visą kėbulą, kad nebūtų paveiktas korozijos, nes labai greit surūdys, taip pat pakelti "zapaskę", nes po ja mėgsta rinktis vanduo,kuris niekur neišbėga, o daugiau..... girdėjau tik tiek, kad kartais genda kuro siurbliukas, bet tik girdėjau.. Po jos pirkau RENAULT, vien dėl to, kad reikėjo didesnės, bet dabar gailiuosi, nes RENAULT ligų maišas:D kitą kartą pirksiu tik Japonišką.

Variklis

Kurui COLT būdavo neišrankus, gal tik baltarusiško kiek daugiau valgė. Mieste valgydavo 7-7,5, o jei šiek tiek padraskant tai ir 8,5 pasiurbdavo, užmiestyje rekordas buvo 5,6l, važiuojant Klaipeda-Vilnius~100km/h, o šiap vidurkis 6-6,5. Dinamikos atžvilgiu mieste važinėti dviese puiku, traukos užtenka,iki 3 bėgio dar traukos yra, bet užmiestyje....norint aplenkti važiuojant 110, reikdavo jungt 4 pavarą ir spaust dugną.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Apskritai kaip ir niekas negedo, per 50 000 km tepalą keičiau tik 2 kartus, nes buvau pamiršęs, bet varikliui tai įtakos neturėjo. Vienintelės pakeistos detalės buvo stabdžių diskai(120), kaladėlės(60) ir priekiniai amortizatoriai(360), bet vien dėl to,kad reikėjo parvaryti technikinę. Daugiau kaip ir nieko, nors pakaba buvo laužoma kaip reikiant. Pirkau už 5400, po 3,5 metų pardaviau už 2050.BET mašina jau buvo GEROKAI paveikta korozijos, smarkiai įlenktas kapotas (užšoko girtas avinas :D

Patarimai perkančiajam

Prieš perkant siūlyčiau apžiūrėti visą kėbulą, kad nebūtų paveiktas korozijos, nes labai greit surūdys, taip pat pakelti "zapaskę", nes po ja mėgsta rinktis vanduo,kuris niekur neišbėga, o daugiau..... girdėjau tik tiek, kad kartais genda kuro siurbliukas, bet tik girdėjau..

Rekomenduojami video