Vartotojas 2014-07-21
Carisma GLX
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

patvari vaziuokle ir variklis, negenda elektronika, ekonomiskas, grazus dizainas kaip tokiu metu, pigus islaikymas

rudyja galines arkos, erzina netikslus pavaru perjungimas, luzta langu mygtukai ir plyzta vairuotojo sedyne

Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas

Si automobili jau turime penkerius metus (per ta laika pravaziuota 50tuks km) ir ateityje planuojame pirkti jo facelift’a. Automobilis rieda tikrai smagiai, vaziuoti zvyrkeliais su R14 ir aukstesnem padangom vienas malonumas, nors pati vaziuokle nera is minkstuju. Vaziuokle dalintasi su Volvo s/v40, tad daliu rast tikrai nera problemu. Ji primityvi ir patvari (pries du metus keiciau priekinius sarnyrus ir iki siol dar sveiki). Sedynes vidutiniskos, ilgoj kelionej nera vienos is patogiausiu, linkusios suplyst, ypac vairuotojo. Pas dazna varianta kliba vairo kryzmes (galima paprastai patikrinti – jei susukus vaira jis kliba reiskias kryzmes, o jei kliba tik tiesiai pastatytas vairas – vadinasi vairo kolonele i pabaiga). Kas kokia 30tukst km issidevi begiu perjungimo mechanizmas (nesijungia atbulinis ir vietoj pirmos isijungia trecia pavara), tai pigiai pataisoma keiciant plastikines traukutes arba reguliuojant perjingimo lazdos stanketa. Rudyja galines arkos, bet dugnas lietuviskas ziemas atlaiko neblogai. Is smulkmenu dar galiu pamineti, kad labai silpni langu mygtukai. Bendrai paemus automobilis stovi tvirtai ant kelio del savo standzios vaziuokles, nera itin triuksmingas, garso izoliacija vidutiniska, bagazine gana talpi.

Variklis

1.9 td 66kw renault variklis, kartu detas ir i volvo s/v40. Traukos pakanka, tik gal kiek erzina velokai isijungianti turbina (~2500aps). Sako, kad prasti lucas kuro siurbliai, bet as per visa laika problemu neturejau. Sugenda variklio temp daviklis (70lt). Turi liga leisti tepala per greiciu dezes dangteli (jis isrudyja kiaurai). Norint, kad gerai kurtusi ziema reikia laiku keist kuro filtra, pakaitinimo zvakes ir pilt gera alyva.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pirkom uz 5tuks, dabar gal uz 2tukst ir parduotume. Taigi vaziuokle reikia tvarkyti retai ir tai nera brangu, variklis kantrus, su elektronika gedimu taip pat nera, nes jos nera daug.

Patarimai perkančiajam

Ziureti ar esant uzvestam varikliui ausinimo skyscio nepucia į plėtimosi bakelį, ar jis neburbuliuoja ar nera gelsvu putu variklio alyvoje. Tokie pozymiai reikstu, kad variklio galva yra nesandari. Patikrinti ar tame paciame bakelyje nera tepalo. Issiaiskinti kada keistas pagr dirzas. Apziureti kebulo dugna: ar neispuve lanzeronai, o kitos smulkmenos pataisomos, juk idealaus tokiu metu automobilio nenupirksi.

Rekomenduojami video