- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Mažos sąnaudos, turint 4×4 ir 150kw
- Dinamiškas
- Ekonomiškas
- Gera garso izoliacija
- Interjero medžiagos
- Komfortiškas
- Gerai valdomas
- Stabilus kelyje
- Gera įranga
- Manevringas
- Geras pravažumas
Grandinė ir starteris , keičiant, reik nuimt dėžę
- Prasta pakaba
- Brangus nusipirkti
150 kw. Vasaros vidurkis 6.2, žiemos 7.0 dizelino . Kaip visureigiui mažos kuro sąnaudos. Nustebino, kad važiuojant su autopilotu 90 km. naudoja kuro daugiau 0.5, nei su koja. Vidurkis su koja 4.5 litro. Mašina turi trūkumų: alyvos slėgio reguliatorius, starterio ir grandinės keitimas reikia nuimti automatine dėže, kairės pusės pakabinamas pusašio guolis, jei keitimo metu nepakeitė spiruoklinės atraminės poveržlės ar iš vis neįdėjo, tai pusašis stumdosi ir išmala guoliaviete. Guoliavietė variklio karteryje. Remontas brangus, nuimant dėžę. Arba epoksidinė derva su titanu išfrezuojant guoliaviete ir mamuto klijei. Laiko gerai. Amortizatorių eiga maža, gerai stovi posūkiuose.