- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Išskirtinis automobilis, kuris nepaves bet kokiom sąlygom
Gal kai kam bus nepatogu važinėti mieste, nes yra pakankamai didelis, nors ir manevringas. Aišku didelės kuro sąnaudos ir brangi eksloatacija.
Galima drąsiai teigti, kad sis automobilis yra savo klasės flagmanas, kuriame suderintas komfortas ir offroad'as.
2,7 cdi šiam automobiliui yra per silpnas, tačiau ekonomiškas motoras, pakankamai patvarus. 4.0 cdi yra labai nevykęs variantas ir ne tik G klasėje, bet visuose Mercedes-benz automobiliuose. Be galo dinamiškas, tačiau nepatvarus, turintis daug elektronikos trūkumų variklis. 5.0 variklis yra galima sakyti amžinas. Gedimų pasitaiko retai, jei eksploatuojamas pagal taisykles. Dinamikos jam pakanka. Na, kuro sąnaudos šiek tiek kanda. 5,5 AMG. Pats galingiausiais. Su šituo važiuoti neteko, bet kas važiavo tepasakė: -Nerealu. Eksploatacija kelis kartus brangesne, nei paprasto 5.0 variklio, kuro sąnaudos šiek tiek didesnės.
Eksploatacija pakankamai brangi, lyginant su kitai visureigiais. AMG modeliui grubiai sakant standartines G klases kainas reikia padauginti iš 3.
Būtinai tikrinti serviso istoriją. Patikrinti pagrindinius agregatus, nes galima turėti didelių bėdų.