2017-07-28
w124 E300 diesel automatas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

minkštai važiuoja, išlaiko vertę, kokybiškas, patvarus, didelė bagažinė

rudys, gale nedaug vietos

Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas

1995 metų E300 diesel (100kw, ne turbo) automatas, sedanas. Daugiau kaip 2 metus važinėjau, įspūdžiai labai geri. Kaip ir visi seni mersedesai, turi savo specifinį važiavimą - arba patiks arba ne. Variklis pakankamai galingas, tačiau nėra aštrus, turi gražų 6 cil. garsą. Kaip dyzelis švelniai važiuoja. Pavarų dėžė - lėta, bet patvari ir visada prognozuojama, reikia priprasti. Žieminiai ratai buvo gamykliniai (R15 195/65), vasariniai R17 235/45 - čia nieko naujo nepasakysiu, bet skirtumas labai didelis (R17 daug kiečiau, vairas sunkesnis, per vėžias tampo, kuro sanaudos). Kad ir kokie patvarūs būtų mersedesai - amžius daro savo, ir toks daiktas reikalauja dėmesio norint jį išlaikyti geros būklės.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Vieni sako kad w124 remontas pigus, kiti - kad brangus. Ir abu teisūs. Galima remontuoti retai ir pigiom dalim - vis tiek važiuos. Aš remontavau viską kaip priklauso ir kada priklauso - tai nėra labai pigu, bet mašina to verta. Automobilyje daug vakuminių sistemų (centrinis užraktas, užvedimo spynelė, variklio gesinimas, galinių sėdynių atlošai, lempų reguliavimas ir t.t.), aiškų viskas tvarkoma, bet sugedus vakumams reiks pasikrapštyti. Su savo w124 jokio nuvertėjimo nepatyriau - už kiek pirkau už tiek ir pardaviau po 2 metų, tačiau kaip minėjau nei remontam, nei detalėms pinigų negailėjau, kėbulą taip pat saugojau. Teko salone šį bei tą ardyti - viskas labai kokybiškai surinkta, bet dėl šios priežasties ardymui nedėkingas automobilis, daug krapštytis reik, ypač norint vėl viską gerai surinkt. Beje automobilio lengvas galas ir mėgsta ratus prasukinėt, tad žiemą reikia budrumo.

Patarimai perkančiajam

be abejo - rudys. Visų pirma stengtis nupirkti gerą kėbulą. Atkreipti dėmesį į galinį reduktorių - ar neapsitepalavęs, ar neūžia. Ar galiniai ratai nėra išsižergę, ar padangų vidinė dalis "nenuėsta". Paravų dėžė - stovint pajunginėti iš D į R ir atvirkščiai - ar nėra vėlavimo/delsimo įjungiant bėgį. Valytuvas ar gerai/stipriai valo (varikliuką rasti ir pakeisti teks gerai pasikrapštyt). Pasitikrinti važiuoklę, nes vie dėl to kad niekas nebarška, nereiškia kad viskas ok. Varikliai nėra probleminė vieta, gerai jei pavyks rasti neapsitepalavusį, jei kažkiek apsitepelavęs - ne tragedija. Išssimkit slensčiuose plasmasinius domkrato dangtelius pasižiūrėti ar nėra išpuvę. Pas daugumą tokių mersedesų yra vairo laisvumas - irgi ne tragedija. Gerai atkreipkit dėmesį i automobilio priekį - ar lempos/kapotas gražiai sueina. Jei pirmą kartą sėsitės prie tokio MB vairo - iš pradžių bus keista, bet greitai priprantama ir po to sunkiai atprantama :)

Rekomenduojami video