Pavairuoju 2015-08-19
Patvarumas jau ne merso
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

komfortas, vidaus apdaila, variklis.

patvarumas, nors mažiau, bet dar parudija.

Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas

Važinėju 5 metus. Pliusai: komfortiškas, gera garso aparatūra, vairuoti smagus, gera garso izoliacija, variklis 3.2, 150 kw, gera trauka, universalas talpus, gali miegoti, atlenkus sedynes gaunasi lygu, patiesus čiužinį iki 2m. ūgio bus labai patogu. Minusai: jų gausu.., mažiau rūdija nei 210, bet rūdija, atkreipti dėmesį į galines arkas. Yra keisti sprendimai, kurie daro šį mersedsą nepatikimu, esant orinei važiuoklėje į kompresorių šlangutė oro paėmimui, kažkodėl storio kaip dviračio kamera, nuo karščio, šalčio ir dulkių ji suskeldėja, kompresorius gauna dulkių ir sugenda... Sprendimas pasikeisti į storą ir patikimą žarnelę kartu su filtriuku. Jei to nespėjote ir kompresorius dirbdavo ir oro nepripūsdavo, kol galiausiai sudegė, jį pakeitus ar restauravus būtinai pakeisti rėlę, nes nuo ilgo veikimo prikepa kontaktai ir įdėjus naują kompresorių neatjungia, nespeėjo suveikti vožtuvas ir man sprogo pagalvė. Toliau prarudyja greičių dėžės aušinimo vamzdeliai, padaryti nesamoningai, ant apsaugos kur laikosi vanduo, jie ten mirksta ir rudija, kol galiausiai prakiūra... pakeitimas nesmagus, nes eina į radiatorių, prie kurio prirudija. Ir šiaip vis užsidegantis skydelis su įvairiais pranešimais, neduos nuobodžiauti ir teks skambinti į servisus, kur susirasit naujų draugų ir juos lankysit reguliariai.

Variklis

variklis 3,2 dyzelis, neblogas, gera trauka. Mieste ( Kaunas) apie 10, bet per kamščius žiemą būna ir 12-13 l. Autostradoje apie 7,2. Kartais rašo mažiau, bet jaučiu pudrina kaip ir daugumos kompai. netikėkite kaip sako, kad 3,2 variklis 6 l. valgo. Gali taip padaryti, bet jei nuresetini autostradoje ir važiuoji kaip pensininkas. tepalų jam reikia apie 7.2 l., Šiaip variklis stiprioji pusė.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Nevaryti taisyti važiuoklės į silberauto, ten jie su savo kainų politiką neatsilieka nuo mūsų išrinktųjų. Šarnyrą keičia su visa šakę, nors kitur pakeičia be problemų, neimant jokios šakės. Aišku, kartais esant elektros bėdoms, tenka kreiptis į juos, bet ir tai siūlyčiau Autokurtą. Nuvertėja... ir tai gal parodo, kad deja jau mersai nėra patikima mašina.. o gaila.. nors komfortas dar išlikęs.

Patarimai perkančiajam

Aišku tikrinti. Išlaikymas nepigus, bet važiavimas malonus Atkreipti dėmesį, kad SBS bloko iki facelift skaičiai būtu 005.. ar 008.., tik ne 004... , tai vienas brangiausių remontų su greičių dėže. Orinė pakaba komfortiška, aišku eksploatacija brangesnė, bet neprakiūra visos pagalvės iškarto. Šiaip nuo 2004 m. nežinau nei vieno modelio labai patikimo.

Rekomenduojami video