Darius 2024-04-27
Stilingas, patogus, patikimas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Išvardinau

  • Ekonomiškas
  • Komfortiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Erdvus salonas
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Gražus dizainas
  • Geras pravažumas

Išvardinau

  • Prasta garso izoliacija
  • Maža bagažinė
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Reikėjo automobilio kiekvienai dienai + ilgoms kelionėms. Ieškojau tik Mercedes ir norėjau kažko įdomesnio nei E klasė. Manau CLS yra būtent toks automobilis – išskirtinis ir patogus, ir talpus. Jokių problemų tiek mieste, tiek užmiestyje. Pneumatinė pakaba pakelia automobilį per 4 cm jei reikia, todėl galite saugiai važiuoti keliu su provėžomis užmiestyje, kaime, sode. Visų ratų pavara žiemą yra absoliučiai nepakeičiamas dalykas, dabar neįsivaizduoju gyvenimo be to. Automobilis atrodo labai stilingai, kaskart priparkavus norisi apsisukti užmesti akį į puikias CLS linijas, ypač vakare. Išvaizda tikrai išsiskiria gatvėje tarp beveidžių E klasės mercedes ir penktos klasės BMW. Nors mašina didelė, bet už vairo jokio “sunkumo” ar didelės masės nejaučiate. Dažnai tenka per dieną prasukti po 200 km įvairiais keliais, galiu pasakyti kad visai nejaučiu nuovargio už vairo. Kaip tai pavyksta Mersedese man iki šiol neaišku. Automobilis turi daug įvairių elektroninių asistentų. Iki šiol niekada nemaniau, kad jų tikrai reikia, bet per šiuos su metus būtent šie pagalbininkai mane išgelbėjo nuo avarijos, bent vieną kartą tai tikrai. Degalų sąnaudos juokingos, pilu pilną baką du kartus per mėnesį. Komfortas aukštumoje - kad ir kuo važiuočiau sėdęs į savo mersedesą supranti kaip stipriai ši kompanija lenkia kitus gamintojus. Patikimumas atrodo irgi geras, automobilis niekada nepavedė nors pravažiuoju daug. Apskritai labai geras jausmas, kai žinai kad be klausimų nuvažiuosi ten kur reikia. Dabar minusiukai. Garso izoliacija neitin gera, tačiau berėmiai langai visada labiau praleidžia triukšmą nei standartiniai. Bagažinės anga labai siaura didesnių krovinių pakrovimui, nors pati bagažinė didžiulė + galinės sėdynės susilanksto. Variklio dinamika - nuo 130 km/h lenkti gali tik jei labai pasitiki situacija. Aišku kaip dyzeliniui varikliui būtų galima nesunkiai pakoreguoti programą, bet nenoriu lysti ten kur nereikia. Yra kaip yra. Pakaba – nors ir pneumatinė, bet sportiškos natūros. Važiuojant per duobes gana aiškiai girdi permušimus, bet geru keliu veikia puikiai - atrodo kad plauki asfalto paviršiumi.

Rekomenduojami video