- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Gražus dizainas, išskirtinumas, komfortas, patikimumas ir dėl to sąlyginai nedideli eksploatacijos kaštai, geros kuro sąnaudos, kaip coupe tikrai praktiškas.
Berėmiai langai žiemos metu kartais prišala, linkę rasoti, kritulių daviklis valytuvams nėra labai protingas, galėtų būti gudresnis bagažinės atsidarymas, nes jei paliję ar pasnigę atidarant visad šiek tiek prilaša vidun, na bet čia priekabios smulkmenos.
Mercedes CLK - Coupe Leicht Kompakt. Tikrai kupė, bet kažin ar lengvas, nes vis tiek sveria 1,6 t ir nelabai kompaktiškas, nes realiai jis yra 10-12 cm ilgesnis už to meto C klasės sedanus ar universalus. Šiuo automobiliu važinėju jau 3 metus ir kol kas esu labai juo patenkintas. CLK 220 CDI, 110 kw, mechaninė pavarų dėžė, elegance kompektacija, 2007 metų „facelift“ modelis. Automobilio nepavadinčiau sportiniu, greičiau Gran Cruiseriu, pakaba nekieta, komfortabili. Labai elegantiška išvaizda, kiek apgauliga, nes nors automobilis atrodo žemas, bet prireikus galima ir ant bardiūro užlipti, atrodo kompaktiškas, bet gale pakankamai vietos tiek kojoms tiek galvai žmonėms iki 180cm ūgio, taip pat kaip kupė tikrai nemaža bagažinė, patogiai nusileidžia galinės sėdynės. Daug komforto, prabangos elementų: labai patogios odinės sėdynės, medžio apdailos centrinė konsolė („facelift“ privalumas), chromo elementai, automatiškai paduodami diržai, užsilenkiantys veidrodėliai, palydinčios šviesos, salone jokių pašalinių garsų, pigių barškančių plastmasių, nebloga standartinė audio sistema. Kiek apsunkintas vairas, bet taip šiam modeliui suderintas vairo stiprintuvas, galbūt kai kam trūkumas, bet man patinka, leidžia geriau jausti kelią. Išskirtinis bruožas yra visiškai nusileidžiantys tiek priekiniai, tiek galiniai langai, nelieka jokio rėmo, tad vasarą galima pajaust tarsi cabrio pojūčių. Nors galas varomas, tačiau dėl pravažumo žiemą problemų neturėjau, žinoma, daug kas priklauso nuo padangų. Automobilis iš Italijos, iškart dengiau antikorozine danga, tad su rūdimis problemų kol kas taip pat nėra. Variklis - klasika tapęs 2,2 litro variklis, 110 kw. Pradžioje buvo labai smagus, bet prie galios greit priprantama. 2,7 litro 5-cilindiai varikliai stovi tik ne „facelift“ modeliuose, tik 15 kw daugiau galios, kuri nelabai jaučiasi, o vibracijos bei garso žymiai daugiau ir atitinkamai didesnės kuro sąnaudos. Tad jei yra galimybė, siūlyčiau iškart dairytis į 3 litrų V6. Varikliai patikimi, atlaiko dideles ridas. Perkant buvo 255000 km, dabar jau tuoj peržengs 300000 km. Dirba sklandžiai, forsunkės kaip naujos, visur sausa, jokių pašalinių garsų. Kuro sąnaudos: gyvenu Vilniuje, šiltu metų laiku telpu į 7 l, žiemą 8 l/100km. Min rekordas - 4,5 l plente, max rekordas - 10,1 l didžiausiam kamšty, kokiam esu sedėjęs.
CLK dizainas ir stilius kaip ir E klasės, bet jie gaminti ant C platformos, tad detalių kainos nėra kosminės. Bėdų gali kilti jeigu genda elektronika, tokiu atveju taisymas gali atsieiti, faceliftinių modelių detalės iškart brangesnės. Jau perkant reikėjo tvarkyti SRS, buvo sugedęs oro pagalvių keleivio sėdynės jutiklis (ši bėda jau ne pirmam turėtam MB, liga..), buvo ESP klaida, reikėjo keisti vairo susukimo kampo davikli. Na o tepalai, filtai ir pakabos tvarkymas neišvengiami darbai kiekvienam automobiliui. 2016 m. mokėjau 5400e. Dabar 2019 m. pažiūrėjau skelbimus, facelift modeliai prasideda nuo 4500e, tad toks nuvertėjimas.
Jei norisi aštresnių posūkių, kietesnės pakabos ir rankinio stabdžio po ranka - siūlyčiau bmw 3 seriją, bet irgi, e46 coupe gerokai atsilieka dizainu, o e92 buvo visai kitoje kainų kategorijoje. Daug, labai DAUG LAVONŲ, prieš įsigyjant dabartinį automobilį išbandžiau 6 kitus CLK ir teko labai nusivilti, tragiški, tad pirkite atsargiai, nepagailėkit pasitikrinti servise. Taip pat, jei yra galimybė, siūlyčiau „facelift“ modelius nuo 2005 metų, žymiai malonesni auto. Ir žinoma, jei leidžia kišenė, 3 l V6 varikliai, būtų tikrai smagiau.