- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Vaziuokle negenda isviso, neuzmusamas variklis, galia, komfortas, nerudyja, daug navarotu ir t.t.
ABC gali but brangu tvarkyt, servisuose niekas negirdeja apie toki dalyka. Merso centrai apgaudineja ir kiti neismanantys irgi paims pinigus jeigu nezinosi pats.
Na, pagal dizaina nera nieko sukurto tokio pat, mazai konkurentu, traukia akis visu, demesio visada sulauki. Su siuo cl yra taip, kad kas is elektros nesuges iki 200k km, tas daugiau ir nesuges. Kas sugedo iki 200k km, ta geriausia keisti dalimis nuo kitos masinos, ir irgi pamirst. 150-195k km yra rizikingiausi , todel dauguma tuo momentu parduoda masinas, o nusipirke prasikeikia. Na, bet zinant nera problema ir turint galva. ABC siurblys sugeda apie 200k km, man sugedo ties 195. (taip nustatyta , kad kas tiek reik keist) na, yra atnaujinta versija, kuri ale negenda. Kainos kosmines nauju, pavyko pas draugus gaut naudota is dauztos kuris jau pakeistas tas naujesnis uz 250eur, na cia pasiseke, gali ir nepasisekt, tada nervai ir laikas. Na siaip automobilis, kuris padaro, kad net i laidotuves atvaziuotum linksmas ir pilnas adrenalino bet vistiek vaziuoji ramiai del komforto, del to gal ir perka kai kurie. Komplektaciju yra tokiu, kur naujos masinos neturi.
6 litru ypac ekonomiskas, nes turi cilindru atjungimo funkcija (del 5 litru nezinau) ir turi specialia ismetimo sistema, kuri palaiko garsa, nors ir puse cilindru atjungta. 24 zvakes, v12 spidometra lenkia pagal tavo mintis kiek nori tiek turi.
Siaip islaikymui pinigu reikia tureti, 24 zvakes pakeist, 10 litru gero tepalo ir t.t. Bet as tai dariau su malonumu, nors kartais ir tikrai per kisene smauge. Del nuvertejimo - kiekvienas sprendzia uz kiek parduot ir kokia komplektacija, privalumai, spalvu kombinacijos ir kiek tvarkinga. Pvz po abc siurblio keitimo ir po pilno sutvarkymo masina parduodant praso keliais tukstanciais eur daugiau, o su gedimu vaziuokles ypac tai tais keliais maziau nuo pradines. Svyruojantis reikala kaina, neapsigaukit su pigiom, bet ir del brangiu paskaiciuokit, galima Lietuvoj ir galvojant pigiai ir gerai pasidaryt viska. Masina nerudyje, kaip S klases, tai yra labai geras dalykas. Gali ziemas lauke prastovet ir nuplovei ir kaip nauja, bet turint kitas masinas ir apie rudis pamirstant gali kelt problemu, kad is iprocio tokio supudysi kitas masinas.
Negaliu rekomenduoti bet kam, bet kas nori - tai tikrai. Bet reikia pries perkant pasimokyti apie si auto, apie pakaba hidrauline ir su kainom susipazint, nes kitaip mokesi uz tai kad nezinai ir kad suzinotum servise. Silberauto, servisai gali apgauti, o sia masina pamate nores nepigiai paremontuot tau. Svarbu but ismananciam ir pasiruosusiam, siuo atveju netinka turi daug pinigu ir viskas nesvarbu, nes tada masina neizvaziuos is serviso ir niekada niekas nesutvarkys jei kas suges arba uzsites ir jus liksite apgauti. Patarciau perkant ziureti kad butu pakeistas abc siurblys i naujesni modeli, na ar bent pakeistas. Jei nera duomenu, tai ziurekit rida po 200k km pirkti yra saugu, o tarkim jeigu yra 130k km rida, zinokit, kad mazdaug turit 60k km rezerva. Tikrai nuosirdziai galiu pasakyti, kad prieziuros ir pinigu reikia tureti, bet ka sutvarkysit - pamirsit kad buvo sugede. Priedo, pastoviai spaudziant kas pora tukstanciu kilometru reikia dapilti po litra tepalo , nenustebkit, tai ne gedimas, bet v12 motoras suvartoja tepalo ir tai yra gerai, po tarkim 6 cilindru motoro kurio suvartojimo nepastebi, gali jus supanikuoti.