2020-12-20
C250 Turbo diesel
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patogus, tylus, manevringas

Kebulas, kuro sąnaudos mieste

Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Kadangi turiu šį, kaip kurie sako “netikrą mersą”, nutariau parašyt savo įspudžius. Nusipirkau jį iš tokio senuko. W202 kėbulas buvo ledas, toks pats, kaip šitoj nuotraukoj aukščiau. Sidabrinis, be rūdžių, amg ratlankiai R15, salonas kaip naujas, po gaubtu viskas labai švaru ir tvarkinga, rida rodė 165 000, kuo buvo sunku patikėti, bet patikrinus Carvertical ir vokiškus dok. viskas atitiko idealiai, bet mašinos interjeras, vairas, sedynes atrodė kaip nauji. Ledinis 250. Iškart pasikeičiau alyvas, stabdžius, padangas ir pan. Tačiau pavažinejus kelias dienas, pamaciu, kad ji sunkiai kuriasi rytais. Ieskojau galų, radom kad kuro šlangutės leidžia, tai nustatė jog siurbia orą. Taciau gedimas nebuvo pašalintas. Nuvežus i servisą, pakeitė visas žarnas, bet mašina vis tiek nesikūrė. Veliau paaiskejo, kad legendinio 2.5 TD variklio cilindrų kompresija yra kritus dvigubai. O tokio variklio užvesti, kur siurblys mechaninis ir kuro daugiau nepaduoda esant mažai kompresijai, yra neįmanoma. Remontas aišku kainuoja apie 2 gabalus. Keisti variklį yra pigesnė išeitis, net neaisku i ką pakeisi. Sunku pasakyti, ar buvo gražiai suklastota rida, ar masina tiesiog neprižiureta tų apsimelavusių kaimiečių is kuriu ja pirkau visai ne pigiai. Bendrai mašina važiuoja pukiai, dėže paprasta automatinė, 5 pavarų. Pakaba labai minkšta, o garso izoliacija kaip tikro merso :) sunku rasti nesurudyjusį, bet tai- gera investicija. Svarbu kad butu sidabrinis ir automatas. Bet kuriuo atvėju, šis mersas yra tikras mersas, nes tai jaučiasi visur - komfortiškas, plaukiantis, surinkimo kokybė salonw, klasikinė išvaizda neatrodo nusenusi morališkai 2020 metais ir panašu, jog vertė jau kyla šių sunkių, bet kas dienai praktiškų automobilių

Rekomenduojami video