- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Neužmušamas darbinis arklys, patikimas partneris
Rudys, senatvė
Nors ir ne garsusis merso dyzelis, bet jis greičiau surudys ir prakiurs, nei suges. Variklis paprastas, atmosferinis. Problemos susijusios tik su dujine įranga(dažniausiai tvarkoma neskausmingai). Važiuoja gerai, jokiais blynais ar keptuvėm nesmirda (šlanginių įrangų bulkose laikai seniai praėjo). Ekonomiškumas tenkinantis šeimos poreikius. Galios pakanka, bet visada norisi daugiau. Didmiestyje laikant tempą ir konkuruojant su moderniais dyzeliais variklis jaučiasi apkrautas ir padusęs, bet paerzinti pasipūtėlius galima. Būdamas 20 m senumo prieš savaitę autostradoj važiavo 200km/h. Važiuoklė - mersiška. Man asmeniškai perminkšta (pasiilgstu prieš tai turėto BMW e36). Bet galiniai varomi suteikia sportiškumo ir tuščiais vingiuotais užmiesčio keliais pasilinksmint galima. Parkuojantis stebėtinai manevringas. Vienas vairo susukimas atbuliniu, vienas pirmyn ir viskas, tu jau išsisukai. Su kokiu volvo turbut 5 kartus sukinėtumeis. Erdvės salone ir bagažinėj pakanka šeimai su vienu vaiku. Nuvažiuota ir į Europą penkiese su daigtais. Galinė dalis, aišku nusėda ryškiai. Auto iš esmės patenkina viską, net ir būdamas tokio amžiaus. Apibendrinant jis kartais kelia šypseną ir suteikia pasitikėjimo. Kartais erzina jo senatviniai marazmai (valytuvai, langų mechanizmas, neabejotinai rudys). Norisi jį pakeisti į kažką modernesnio, šiuolaikiškesnio, bet kai reiks atiduoti, ašarą vistiek nubrauksiu...
Tarnauja jau 6 metus. Variklyje bėdos susijusios tik su dujų įranga. Mechaninė greičių dėžė problemų nekelia, bet pavarų jungimas galėtų būt malonesnis. Važiuoklė: du metus nesaugodamas dardi Kauno gatvėm ir nuvarius į servisą pakeičia tik kažkokią gumelę už 12 eur. Aišku buvo ir šarnynai keisti kažkada, dar kažkas, bet jei jau pakeitei, gali pamiršti apie tą vietą ilgam. Ridos tikros nežinau, bet jinai garantuotai sukta. Erzina smulkmenos - neveikiantis galinis valytuvas, dažnai sugenda priekinio valytuvo mechanizmas, keleivio pusės lango pakėlimas ir pan. Bet kai pažiūri kokiom sumom kiti remontuoja modernius dyzelius, tai savo mersui seneliui viską atleidi.
Jis senas, neištaigingas, dažniausiai surūdyjęs. Gali bandyt kovot su rūdim, bet tą kovą tikrai pralaimėsi. Nepaisant to ir senyvo amžiaus, visa kita jis turi, arba gali turėti. Reikia važiuoti greitai ir agresyviai? Prašom. Reikia važiuot tyliai, ramiai, komfortiškai? Prašom. Nenori kišti daug pinigų ir turėt tvirtą darbinę mašiną? Prašom. Žiūrint variantus kitam automobiliui pasidairau į subaru, saab, volvo, bet dūšia vistiek linksta link MB. Greičiausiai tai būtų toks pats C200, bet naujesnės kartos (s203) su kompresorium ir automatine greičių dėže, nes tikras mersas - tik su automatu.