- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Manevringumas, trauka, važiavimo komfortas
Rūdys, sudėtinga diagnostika, neatsilenkia galinės sėdynės
Pirkau automobilį su keletu gedimų - nebuvo traukos, susukus ratus girdėjosi trynimosi garsai. Remontas stebėtinai nebuvo itin brangus, susitvarkius visas mažas smulkmenas mašina tiesiog atgijo. Automobilis traukia puikiai, dėl ESPRIT komplektacijos važiuoklė yra ganėtinai žemesnė nei standartinio modelio, todėl mašina manevruoja puikiai. Nepaisant žemos važiuoklės, važiavimo komfortas puikus, tačiau asfaltas po kojomis jaučiasi labiau. Žiemai įpusėjus rūdys plečiasi ir neinvestuojant pinigų abejoju, ar jų įmanoma išvengti. Tačiau mašina gali supūti iš išorės, bet variklis - nemirtingas. -20 laipsnių šalčio ne bėda, su nauju kuro filtru ir žieminiu dyzeliu vedasi puikiai. Pakaba taip pat itin patvari, atlaiko tiek miesto duobes, tiek kaimo keliukus. Kuro sąnaudos geros - 7l/100km tokio dydžio automobiliui su 2.2 varikliu neblogi skaičiai. Automobilis atlieka visas užduotis, bagažinės užtenka net keliaujant keliese su lagaminais. Laikui bėgant mašina jau artėja prie Mercedeso klasikos statuso, nes yra paskutinis mersas, išlaikęs senąją dizaino kalbą iš 90tųjų. Manau sena išvaizda šiai mašinai yra tik pliusas.
Remontas nebrangus, tačiau detalių, ypač kėbului, yra nedaug, laužynuose šitų automobilių beveik nėra. Tuo tarpu universalesnių detalių kaina adekvati, nemažai vidinių elementų dalijamasi su w210 E klase. Dėl nuvertėjimo - kainos pasiekė tokią zoną, kur prastesnio stovio variantai kainuoja 500-900€, tačiau prižiūrėti, išlaikyti kainuoja net iki 2000€, todėl nuvertėjimas labai priklauso nuo priežiūros tiek mechanine, tiek kosmetine prasme, gero stovio mersai kainą laiko.
Perkant įvertinti automobilio stovį, nes jei jis prastas, net ir Mercedeso ženklas nelaikys vertės. Šiai dienai rekomenduoju rinktis tik labiau prižiūrėtą variantą, nes prastesnių ateitis ne už ilgo bus jau laužynuose.