2019-02-27
MB 180 CDI 80 KW 2006 Mechaninė
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Talpus, praktiškas šeimos automobilis, patikimas, smagus užmiesčio asfaltuotuose keliuose, prestižinė markė, turinti savo vertę, Nes tai MB

Žemas priekis, didelis apsisukimo spindulys, nėra komfortiška važiuokė Lietuvos miesto sąlygomis, pasitaikančios problemos su elektra ir komforto davikliais, galėtų būti labaiu dinamiškas, norėtųsi tikslesnio dėžės darbo. Nėra pats ekonomiškiausias,

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,2
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,2
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas

Važinėjama Lietuvoj jau 3 metai, per tą laiką rimtesnių gedimų kaip ir nepasitaikė. Kartais išlenda elektros nesklandumai (bagažinės dangčio daviklis, kol nejungi posūkio - veidrodėlio daviklis signalizuoja, kad neveikia posūkio lemputė, tačiau tik iki pirmo įjungimo, po to kaip ir gerai), dažnokai reikia keisti priekines trumpų šviesų lemputes, kas iš pirmo žvilgsnio atrodytų neturėtų sukelti problemų, tačiau priėjimas sudėtingesnis nei atrodytų. Mieste važiuoja nestebuklingai (važiuoklė atrodo kietoka), tačiau užmiestyje valdomumas ir konfortas net rėkia, kad tai yra MB.,,, jeigu nereikia išsukti nuo asfalto... Beje,kaip tokių gabaritų automobiliui - tikrai didokas apsisukimo spindulys. Ir tikrai žemas priekis. Todėl ir mieste nereiktų labai priartėti prie bordiūro, nes garantuotai kabinsit. Teko keisti spyruoklę, atraminį guolį ("gerų" mūsų miesto kelių dėka), priekinius stabdžių diskus, rato guolius. Kolkas visų detalių kainos maloniai stebino. Salonas kokybiškas ir gana talpus (net ir gale sėdintiems), bagažinė irgi neprognozuojamai (atsižvelgiant į kėbulo gabaritus) erdvi, praktiška. Dugnas , galima sakyti dvigubas, daug sudėta plastmasinių apsaugų, kurias reiktų saugoti nuo nepamatuoto savo optimizmo, nes labai aukštai sėdite, nors automobilis yra žemas... Bet tai ir vienas iš smagesnių pojūčių šiame automobilyje. Ir matomumas labai geras. Valdymo rankenėlės išdėstytos labai patogiai, tik jei tenka staigiai persėsti į kitą auto, tai sunku staigiai persiorentuoti, nes MB valdymas tikrai labai originaliai apgalvotas,praktiškai viskas sutalpinta ant vienos rankenėlės (savotiškas džoistikas) . Korozija? Plaukit žiemos sezone kiekvieną savaitę ne tik viršų, bet ir dugną (pvz dabar visur jau esančiose tunelinėse plovyklose), pasirūpinkit papildomu antikoroziniu kėbulo padengimu - problemų ilgai neturėsit. Ne paslaptis, kad šiuolaikiniai automobiliai projektuojami važinėjimui ne 20-30 metų, kaip buvo įprasta prieš 20 metų. Todėl reiktų suvokti, kad didelių vilčių į automobilį "visam gyvenimui" nereiktų dėti... Beje, jei tikitės iš B klasės kažko labai labai ... prisiminkit, kad tai vis tik vidutinės klasės (tiesa - vokiškas) auto. O MB markė visada turės savo kainą. Važinėjant ne psihopatiškai - mašiniukas tinkamas. Tik tinkamai juo reikia rūpintis.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Ekplotacinės išlaidos nėra labai didelės, draudimas įperkamas, detalių kainos nesikandžioja. Mažas nuvertėjimas

Patarimai perkančiajam

Kiek teko girdėti - automatas geras paprastai būna iki 200 000 km, vėliau išlenda problemos. Su mechanine dėže problemų kaip ir nėra. Bet čia turbūt daugelio (kaip gaila bebūtų) šiuolaikinių modelių problema. Ir žinoma vengti stipriau daužtų, Kadangi perkat padėvėtą auto, atminkit kad kiekvienas auto turi savo istoriją. Čia kaip loterijoj - net ir buvęs savininkas negali VISKO žinoti. Visaks priklauso nuo jūsų žinių ir pastabumo. Linkiu išsitraukti laimingą bilietą :)

Rekomenduojami video