Marius 2013-04-01
1.6 DOHC ir SOHC
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Manevringas, tinkamas miestui, nereiklus remontui, pakankamai dinamiskas

Korozijos zidiniai, peciuko problemos (abiejuose modeliuose), sunku rast nenuvaryta

Bendras automobilio aprašas

automobilio dizainas ne pagal metus zavus. Kai pasiziuri i audi,tai verkt norisi,pasiziurejus i mazda - akis dziaugiasi. Ypac ,jei siek tiek pazemintas ir su skoningais ratlankiais. Viduje rasime dvi patogias vietas dviems zmonems ir tik prispyrus didelei bedai galite kazka pavezeti gale. Bagazine nedidele, taciau pirkiniu maisas tilps ir dar vietos liks. Paneles buvo dvieju dizainu - senesnioji siek tiek primine 323f su atverciamom lempom, naujesne - jau kitokia,labiau apvaliais kampais. Kuri kam dailesne - skonio reikalas, taciau naujesnes nemegau tik iki tol,kol jos nepamaciau gyvai. Plastmases gyvos,dar nesuskeldejusios, aisku,barskesiu pasitaiko ir pasitaikys. Sedynes labai komfortiskos, teko tureti modeli ,kuriame buvo originalios juodos odines sedynes - super. Prietaisai daugmaz po ranka, kazko labai ieskoti nereikia. Maloniai besijungiancios pavaros - labai tiksliai ir trumpa eiga. Garso izoliacijos mazoka,bet nera ko ir noret,kad butu - juk cia japonas ir dar ekonomines klases. Vairas ir jo pojutis mazdiskai minkstas ir siek tiek plaukiojantis. Vairuojasi smagiai, be didesniu kokiu nors ypatumu.

Variklis

turejau dvi versijas 1.6 SOHC (66kW) ir 1.6 DOHC (79kW). Pirmoji versija salyginai guvi ir noriai veza automobili miesto keliais. Lyginant su analogiskos galios civic 5gen su 66kW, tai mazda gerokai guvesne nuo zemu sukiu ir i kalna eikliau vaziuoja, pvz, Narbuto kalnas be problemu 5 begiu/60km/h, nedusta. Automobilio nedroziau,tad negaliu pasakyti kaip reikalai ties aukstom apsukom, bet is esmes varikliuko miestui per akis, uzmiesty nevazineju. Kuro sanaudos buvo apie 7-8l/mieste. Kita MX-3 buvo su naujesniu, 79kW varikliu, bet gerokai nuvargintu,besispjaudanciu tepalais uzvedus ir t.t. Kas liecia galia - nelabai pastebejau skirtumo nuo silpnesnes versijos, gal net bukesne nuo zemu apsuku (bet velgi, tai gali itakoti nepriziuretas variklis). Noreciau isbandyti 1.8 v6 versija, bet nuomones ivairialypes, o be to, tikiu,jog dauguma parduodamu modeliu jau nuvarginti sunkios lietuvio kojos. Visgi ju v6 garsas nepakartojamas, o dinamika sklandi nuo zemu iki aukstu apsuku.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pirmajam automobiliui reikejo keisti stabdzius, traukes ir dar kazkoki menknieki - is esmes jokiu bedu neislindo ir automobilis vaziavo patikimai. Antroji masina (79kW) spjaudesi tepalais, turejo uzianti guoli, dar kazkokiu bedu,tad ja greit perpardaviau nieko netaises. Nuvertejimo mazai galima tiketis,pilnas autogidas po 1000 su trupuciu, tai kur ten pigiau.. Taciau priziureti modeliai ir naujesniu metu (97 pvz) gali kainuoti ir 3500-4000lt.

Patarimai perkančiajam

Patikrinti stabdzius (daznai buna niekas nekeista), pravaziuoti greiciau ir paklausyt ar neuzia guoliai (bus bedu,jei jis nekeistas ir uzkepes) ir kiti baziniai patikrinimai

Rekomenduojami video