2022-02-05
Mazda CX-5. 2,5 bezninas, automatas.
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimas, pigus išlaikymas ir ekonomiškas.

  • Dinamiškas
  • Ekonomiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Gera pakaba
  • Gera pavarų dėžė
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus išlaikymas
  • Informatyvus vairas
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Manevringas
  • Saugus
  • Gražus dizainas
  • Geras pravažumas

Naujas labai brangus.

  • Brangus nusipirkti
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5
Bendras automobilio aprašas

Sveiki. Papasakosiu apie savo asmeninį 2018 metų Mazda CX-5, variklis 2,5 litro benzinas, 4 cilindrai. Automobilis pirktas iš Klaipėdos, buvo parvežtas iš Amerikos, nestipriai daužtas, prieš perkant tikrinau servise. Pasakosiu apie variklį, greičių dėžę, važiuoklę, saloną ir kėbulą. Variklis Skyactiv, 4 cilindrų, 16 vožtuvų, be turbinos, paskirstymo diržo nėra, vietoj jo yra grandinė, kas man labai patinka, nes gali būti ramus, kad nenutrūks diržas. Plius internete pilna medžiagos kokie patikimi šie varikliai. Variklis tiek vasarą, tiek žiemą dirba kaip laikrodukas, jokios vibracijos ar drebėjimo, dirba puikiai. Variklio apačia sausutėlę, jokio tepalo prasisunkimo (neveltui japonas). Kuro sąnaudos mieste 8, trasoje 7. Greičių dėžė tikras automatas, pavaras perjunginėja švelniai ir tiksliai. Greičių dėžė japoniška, patikrinta laiko, itin patvari. Važiuoklė: traukės, šarnyrai, šakės matosi, kad pagaminti iš juodo plieno, ne aliuminis, manau, kad važiuoklės dalys kaip ir kitų Mazda modelių yra pigios, spėju, nes neteko ko nors keisti, važiuoklė standi, bet tuo pačiu minkšta (sunku paaiškinti). Salonas: gamintojas atnaujintame modelyje (nuo 2018m). sudėjo papildomą garso izoliaciją, salone tapo tylu. Sėdynės labai patogios, pirkau medžiaginiu salonu, nes odiniai salonai yra pasiūti ne iš natūralios odos (čia jau skonio ir požiūrio reikalas). Aklos zonos davikliai labai geri, puikus privalumas. Liečiamas ekranas, multimedija, galinio vaizdo kamera, navigacija, autopilotas ir kiti privalumai dirba be pastabų. Bagažinė labai didelė. Taip pat yra atsarginis ratas su keltuvu, puikus privalumas :) Kėbulas cinkuotas, matė 2 lietuviškas žiemas, rūdžių nėra nei ant dugno, nei ant kėbulo išorės. Žibintai Bi-Xenon, šviečia ypatingai gerai, tamsiu paros metu važiuoti vienas malonumas. Galvoju apie minusus, manau, kad pagrindinis minusas yra tas, kad CX-5 nevagiamas ir yra labai patikimas. Jei vogtų ir gestų, būtų "įdomesnis" gyvenimas. Žinoma, čia sarkastiškas juokas. Minusas- nepigus nupirkti, bet geras daiktas laiko savo kainą. Rekomenduoju šį automobilį. Kaip tik žvalgomės žmonai automobilio (pavasarį keisime), planuojame rinktis Mazda CX-30, mums labai patiko automobilio patikimumas, važiavimo kokybė bei ekonomija.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Remonto išlaidos, jei galima tai pavadinti remontu, tiksliau būtų aptarnavimas: keičiau trys kartus variklio tepalus ir tepalo filtrus (filtras kainuoja tik 7 eurus!) Tepalų pakanka vos ~4,7 litro. Mano Mazda CX-5 nuvažiavęs tik 68'000 km, tad apart kuro, langų skysčio ir padangų nesu nieko kito pirkęs / keitęs. Tai japoniškas automobilis, dirba kaip laikrodukas.

Patarimai perkančiajam

Visada rekomenduoju bet kurį perkamą automobilį pasitikrinti servise. Tikrinti automobilį reikia prieš pirkimą, o ne po pirkimo.

Rekomenduojami video