2019-01-25
RX300 2002m
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Erdvė salone, garso izoliacija, aukšta sėdėsena

Kuro sąnaudos galėtų būti mažesnės

Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 20,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 14,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 14,5
Bendras automobilio aprašas

Nusprendus pakeisti automobilį į kitą buvo nuspręsta, kad mums reikia benzininio (gali būti su dujomis), automato ir kad tilptume penkiese. Pagal šiuos kriterijus pasirinkimas tikrai nėra toks didelis, kaip gali pasirodyti. Akys užkliuvo už šio modelio. Lietuvoje jie nėra populiarūs, nelabai suprantu kodėl, gal, kad senesnis modelis !? Rusų internetiniuose puslapiuose labai giriamas modelis, kaip labai kantrus ir patikimas. Gyvai apžiūrėjus automobilis iš karto padarė labai gerą įspūdį, nors Lexus iki tol neturėjau jokio. Mums reikėjo daug vietos priekyje ir gale kojoms, tai jos tikrai pakanka. Galinės sėdynės reguliuojasi, taip pat ir jų atlošas. Variklį užvedus salone labai tylu, važiuojant taip pat labai gera garso izoliacija, netgi prie 120km/h. Variklis V6 148kW (kodas 1MZ-FE), stovi skersai, varomi nuolat visi keturi ratai. Pavarų dėžė automatinė 4 pavarų (prie 120km/h rodo apie 3trpm), veikia labai sklandžiai. Prieš perkant domėjausi pas AT dėžių remontininkus, Lexus dėžės apibūdintos kaip patikimos. Variklio galios užtenka normaliam važiavimui, iš vietos šoksta pakankamai energingai jei reikia, o šiaip variklis atgyja nuo 3trpm, kadangi jis vvti. Automobilio valdymas nėra itin preciziškas, lyginant su kokiu X3, pasukamumas tikrai neblogas, bet neturiu su kuo sulyginti, nes kito džipuko neturėjome. Kuro sąnaudos gali "nustebinti", bet nereikia norėti stebūklo iš 3L+4WD. Mums vidurkis tarp 14 ir 15ltr/100km, bet kadangi stovi tiesioginio įpurškimo dujų įranga, tai pinigine prasme gaunasi važiuoti 7-8eur/100km. Kas dėl dujų, tai kaip supratau šitie Lexus su jomis nelabai nori draugauti, kadangi ant išmetimo stovi A/F sensoriai, kurie matuoja kuro mišinį ir dažniausiai dėl to užsidega check engine + stabilumo sistema, kaip normaliai išspręsti šią bėdą nelabai aišku, gal reikės pabendrauti su dujininkais. Automobiliu pravažiuota jau apie 10tkm Lietuvoje, pakeisti tepalai, filtrai, profilaktiškai degimo žvakės. Kolkas esam patenkinti pasirinkimu. Prieš Lexus buvo žiūrėtas X3 ir XC90, tai X3 viduje vietos visai nėra, lyginant su Lexus tai labai skurdus jis :), XC90 pabijojom dėl AT, nes labai nepatikimi.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Tepalų, filtrų ir 6 žvakių keitimas 180eur, pavarų dėžės tepalų keitimas (Lexus salone) 100eur.

Patarimai perkančiajam

Kaip ir perkant bet kurį kitą, žiūrėti būklę.

Rekomenduojami video