Paulius 2015-01-07
Super
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Dizainas, interjeras, surinkimas, variklis, garso izoliacija

-

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas

Pirkau parvarytą iš Prancūzijos, bet kosmetiniai minusai jau buvo padaryti. Mašina visa gyva, viskas veikia, trauka kaip iš tokio mažo varikliuko tikrai nustebino. Automatas gal ir aštrokas, bet į gazo pedalą reaguoja be priekaištų. Išvaizda, bent jau mano akimis žiūrint, tikrai pranoksta konkurentus (BMW 3, MB C). Interjeras gražus, išbaigtas, garso aparatūra maloniai skamba. Veikianti navigacija - iš linkomanijos parsisiunčiau diską, įsirašiau - veikia. Garso izoliacija kaip tokiam kibiriukui irgi nebloga.

Variklis

2,0L inline 6 114 kW. Maža kubatūra, kilovatų irgi ne stebuklas, bet varikliukas tikrai smagus. Aišku ne dyzelis, reikia bent 4000 rpm sulaukt, kad prasidėtų veiksmas. Sąnaudos normalios, kaip ir priklauso 6 cilindrų varikliui - mieste minimum 12l, užmiestyje 9l. Variklis senos kartos, patvarus, priėjimas kelia džiaugsmą, su dujom nesipyksta. NĖRA dyzelinių variantų, taigi dyzelistai taupykit pinigus ant naujesnio IS'o, kuris tikrai nepasižymi ekonomija.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Nuvertėjimas lyginant su kitom markėm nedidelis, o ir išlaikymas nėra toks brangus kaip kiti įsivaizduoja. Toyota atstovybėje (Sovli) keičiau pagr. diržą su įtempėjais, originalios TOYOTA dalys, suteikė garantiją metams. Sumokėjau 1100LT, skamba gal ir daug tiems kurie visada viską tvarko garažiukuose. Keičiau stabdžių kaladėles, neatsimenu kiek sumokėjau, bet ėmiau pačias brangiausias ir tai kaina buvo labai protinga.

Patarimai perkančiajam

Nepirk iš Lietuvio, tokia mašina tikrai bus jaunimo padrožta.

Rekomenduojami video