2022-09-11
2006, 450H, Žvėris avies kailyje
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Įranga, dinamika, patikimumas

  • Dinamiškas
  • Ekonomiškas
  • Interjero medžiagos
  • Gera pakaba
  • Gera pavarų dėžė
  • Nebrangus išlaikymas
  • Nebrangus nusipirkti
  • Gera įranga
  • Saugus

Kai kurie niuansai

  • Maža bagažinė
  • Neinformatyvus vairas
  • Prastas matomumas iš vidaus
Variklio darbinis tūris, l: 3,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas

Automobilis buvo įsigytas norint išbandyti Lexus markę. Sąlyginai nebrangus įsigyti ir techniniai skaičiai patraukė akį, ypač žinant, kad tai hibridinis modelis. Pabandžius labai sužavėjo dinamika ir varavimo pojūtis. Automobilis tikrai turi stiprų characterį paspaudus greičio pedalą, bet tuo pačiu ir paliekantis puikų kokybės ir komforto jausmą. Jaučiasi jo dydis vairuojant, bet puikiai galima manevruoti bet kokiame staute ar aikštelėje. Labai geras pasukamumas. Bendras jausmas, kad tikrai yra aukštesnės klasės automobilis. Labai komfortiškas ilgose kelionėse ir puikiai tinka “rinkti” kilometrus. Per šiek tiek daugiau nei metus automobilis buvo intensyviai naudojamas ir pravažiuota apie 35k+ kilometrų, tad savo funkciją atliko puikiai. Sakyčiau, kad tikrai labai neblogas kokybės, komforto ir kainos santykis. Taip, automobilis šiai dienai jau yra motališkai pasenęs, bet technologijų gausa ir komforto įranga nepadarytų gėdos net ir lyginant su naujais automobiliais: nepamainoma atstumo palaikymo sistema(kalba eina apie 2006 metų automobilį!!!), reguliuojama pakaba, sėdynės su memory funkcija net keleiviui, taip pat yra šildomos ir vėdinimos, su minkšta ir patvaria oda. Negalima nepaminėti garso sistemos - Mark Levinson. Skamba puikiai(galiu lyginti su Peugeot 407 coupe, kur irgi turėjo puikią JBL garso sistemą), švarus garsas, surround, originalus sub, tiesiog klinikinio švarumo garsas apgaubiantis klausytojų ausis. Trumpai tariant - automobilis pateisino lūkesčius, tikrai kelia šypseną vairuojant ir turi pasidižiavimo bei džiūgesio efektą. Keletas akmenukų į šios kartos Lexus GS daržą: 1) salono pašaliniai garsai - medžiagos puikios, tačiau salone ir panelėje buvo girgždėsių, kurie labai erzino. Lengvai ištaisoma per kelias valandas net ir pačiam, bet reikia žinoti, kurias konkrečiai dalis papildomai sutvirtinti, prisukti ir panašiai. Pažiūrėjus youtube kelis video galima lengvai atlikti ir pačiam; 2) trumpos šviesos - bi xenon su visais privalumais, apšvietimu į posūkio pusę ir panašiai, bet man norėtųsi, kad būtų galingesnės; 3) kritulių daviklis - galėtų būti jautresnis, nes dažnu atvėju reikia pačiam spausti rankenėlę, kai smarkiau lyja, nors davikliui atrodo, kad dar nereikia vakyti :) 4) bagažinės dangčio svoris - na jis tiesiog per sunkus; 5) bagažinės talpa - čia komentarų nereikia, nes ten baterija, bet galėjo kažkaip našiau tą erdvę suprojektuot; 5) salonas - jei šviesus, reikia neapleisti ir dažniau prižiūrėti, nes įsisenėjuses dėmes sunku pašalinti; 6) klimato valdymas - viskas su juo kaip ir gerai, tiesiog kažkokia keista oro srauto padavimo ir valdymo “filosofija” :) 7) veidrodėliai - gan didelė “akloji” zona; 8) kėbulo svyravimas - auto gan minkštai važiuoja, bet ne kiekvieno skoniui toks važiavimas. Man asmeniškai aukso viduriukas yra įsijungus sport rėžimą - tuomet pakankamai pakietėja pakaba ir auto tampa stabilesniu kelyje; Papildomos pagyros: 1) sėdynes - puikios reguliavimo savybės, labai maloni oda, minkštos, oru pripučiamos, vėdinamos, super patogios (žinau, kad visi labai giria SAAB sėdynes, pats turėjau SAAB 93 Aero ir labai patiko, tačiau Lexus’o sėdynės yra tiesiog next level); 2) kuro sąnaudos - dažnai važinėju ir mieste ir tarp miestų - tikrai galima pasiekti apie 7-8l vidutines. Atsižvelgiant į auto galią ir svorį, tai puikus rezultatas; 3) vairas - jeigu rasit su medžio imitacija, tai tikrai rekomenduoju - optimalus storis ir dydis, malonu sukioti :) 4) trauka - standartiniu rėžimu automobilis jos turi pakankamai, tačiau sport ir hybrid power kombinacija automobilį paverčia tikrai “pasiutusiu”. Plati šypsena paspaudus greičio pedalą garantuota :) jau minėjau, kad dinamika yra super. 6) CVT dėžė. Taip, ji gal šiek tiek garsiau dirba prie tam tikro greičio, bet iškart perduodama galia, jokių perjunginėjimų ar “galvojimų” nėra. Man asmeniškai labai didelis pliusas šios dėžės ypač važiuojant mieste; 7) forma ir dizainas - tikrai išsiskiria bendram staute. Net ir dabar atrodo gan futuristiškai; 6) techologijų gausa - jųbdaug, sunku išvardinti ir stebina pagal metus; 7) aplinkos izoliacija - garso izoliacijos atžvilgiu nėra ji fantastiška, bet jausmas, lyg važiuotum savotiškam “kokone” kažkaip atpalaiduoja ir ramina. Ypač po darbo važiuojant ir pasileidus muziką atrodo lyg per tą kelionę gali pailsėt ir atsipalaiduot. Gal čia tik man taip, bet tas auto kažkokį terapinį poveikį turi, kad nesinori nei spaust, o tiesiog patogiai su šypsena cruise’int link namų. Tas ypač veikia ilgose kelionėse :) Priežiūra ir remontas: aušinimo sistemą reikia profilaktiškai pasitikrinti, laiku keisti tepalus. Dažniau dėvisi padangos ir kaladėlės, nes auto svoris yra gan didelis. Standartiškai žemo profilio r18 padangos, tad reikalauja aukštesnio slėgio ir geriau montuoti aukštesnės kokybės padangas (aš naudoju Continental žiemines ir Michelin vasarines, tai tik geriausi atsiliepimai, nes geras sukibimas žiemą ir komfortiškas važiavimas šiltuoju sezonu), tačiau premium segmento yra brangesnės. Auto aptarnavimą vidutiniškai atlieku kas 6 mėn., tai sakyčiau sąskaita dažniausiai apie 200-300€ būna, priklausomai nuo to ar kažkokių smulkmenų pasitaiko, kurias reikia sutvarkyti. Nieko labai išskirtinio lyginant su kitų markių automobiliais. Patikimas automobilis, nors ir rida jau nemaža. Dažnai tenka keliauti tarp didmiesčių ir nėra nei karto nuvylųsi ar būtų reikėję stoti dėl neaiškios problemos. Prieš perkant: 1) būtinai patikrinti bateriją. Kainuoja max 20€, bet gali padėt išvengt papildomų išlaidų ateityje; 2) automobilis neturi rodyti jokių klaidų skydelyje, nes dažnai pardavėjai slepia didesnes bėdas po daviklių klaidomis - jei nors vieną klaidą rodo, tai būtina daryt diagnostiką; 3) kuro sąnaudos neturi viršyti gamintojo numatytų vidurkių, nes didesnės sąnaudos gali byloti apie baterijos pabaigą. Net ir dinamiškai važiuojant jos neturi atrodyti labai didelės. Aš net žiemą nepasiekiu didesnių nei 9.4l mišriu rėžimu; 4) patikrinti įprastą akumuliatorių. Jis nėra brangus, bet svarbus pilnavertiškam automobilio funkcionavimui; 5) VVTI sistema - jeigu kažkokie matomi tepalo židiniai, reiškias leidžia. Nebrangus remontas, tačiau yra dažna problema; 6) neišsigasti jeigu gan garsiai užsiveda, kai šaltas - tiesiog taip suprojektuotas, kol sukeliamas reikiamas tepalo spaudimas; 7) patikrinti ar tolygus padangų nusidėvėjimas, nes jei netinkamas suvedimas, labai įtakoja vairavimo savybes ir byloja apie netvarkingą pakabą arba važiuoklę; Bendrai automobilis labai nustebino iš gerosios pusės. Puikiai tinka kasdieniam ramiam važiavimui, ekonokiškas pagal galią ir svorį, bet visada žinai, kad paspaudus greičio pedalą šoks į priekį be menkiausios dvėjonės. Tobulas derinys tarp galios, komforto ir stilaaus.

Rekomenduojami video