2019-04-27
Land Rover RR 2010 m 4.4l dyzelinas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimas variklis, sklandus valdymas, gera garso izoliacija

Brangokas techninis aptarnavimas

Variklio darbinis tūris, l: 4,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas

Noriu pasidalinti savo įspūdžiais apie Range Rover 4,4 TDV8 II facelift. Pirma, norėčiau paminėti variklį ir automatinę pavarų dėžę, kurie kartu veikia nepriekaištingai. Jūs neišgirsite anekdotų apie šio variklio patikimumą, dėl to kad šio variklio išpildymas - vienas patikimiausių, kurį patvirtina ne tik mano pravažiuota gana didelė rida, bet ir techninių specialistų nuomonė. Automobilis yra labai jautrus ir tuo pačiu sklandžiai valdosi, o pavarų persijungimo niekaip nepajusite. Sąnaudos tiesiog sugriauna visus šablonus - 12 litrų mieste ir 8 greitkelyje! Ir tai yra gana dinamiškai važiuojant. Tarp bendraklasių nieko panašaus nerasite. Trasoje lekia tarsi bėgiais. Labai minkštas ir stabilus tuo pačiu metu. Pasitikėjimas jaučiamas važiuojant bet kokiu paviršium, neatsižvelgiant į tai, ar jis yra nelygumas ar slidus. Kruizinis greitis 160-180, pasiekiamas be didesnių sunkumų. Keliavau dideliais atstumais po Europą - automobilis pasirodė geriausiu įmanomu būdu tiek kontrolės, tiek visų keleivių komforto atžvilgiu. Ir netgi nuvažiavus nuo kelio, dėka pniaumatinės pakabos, „Terrain Response“, protingo sureguliavimo - jūra iki kelių. Labai aukštos kokybės nepakartojamas interjeras. Apdailos lygis duoda į kaulus daugumai klasiokų. Puiki HK multimedijos sistema ir įspūdingas garsas. Klimato sistema, atitinkanti kiekvieno keleivio esančio salone poreikius. Labai gerai veikia, kameros, aklųjų zonų jutikliai. Puikus elektroninio prietaisų skydelio aiškumas. Apie eksterjerą, net neverta daug kalbėti. Brutali, atpažįstama kūno forma. Puiki priekinių šviesų optika, pritaikyta prie protingų tolimųjų šviesų. Triukšmo izoliacija taip pat yra aukščiausiame lygyje, būtinai turiu pagirti. Važiuojant ar laukiant prie šviesoforų nesijaučia jokių vibracijų. Važiuojant bet kokiu greičiu galite bendrauti nekeliant balso. Tai, kas vyksta išorėje, nėra girdima ir dėl dvigubo stiklo. O triukšmas nuo dygliuotų padangų vos vos girdėti . Dabar visus labai jaudinantis patikimumo ir techninio aptarnavimo klausimas. Taip, niekas nesako, kad Range Rover yra patikimesnis nei kiti konkurentai. Tačiau neturėtumėte nuolat kalbėti apie retus piktnaudžiavimo atvejus, kai atsiranda nuolatinių gedimų. Kai aptarnaujame automobilį mūsų, lietuvių, savininkas turi galvoti dažniau nei kiti europiečiai. Kuro kokybė, keliai, klimato sąlygos, techninės priežiūros dažnumas, eksploatacinių medžiagų ir alyvos keitimas - jei atsižvelgiate į šiuos veiksnius, tuomet užtikrinu jus, kad automobilis tikrai gęs mažiau nei bet kuris iš kitų. Taip, oficialių atstovų aptarnavimo kainos yra labai užkeltos. Bet kas neleidžia atlikti techninį aptarnavimą pas kitus patikrintus ekspertus? Apibendrinant noriu pasakyti, kad šis automobilis yra labai puikus, tik reikia prižiūrėti kaip ir visus kitus automobilius.

Rekomenduojami video