Rokas 2022-03-30
2017 metų Discovery Sport
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Saugumas, išvaizda, degalų sąnaudos, valdymo savybės, interjero dizainas, bagažinė

  • Ekonomiškas
  • Interjero medžiagos
  • Gerai valdomas
  • Talpi bagažinė
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Saugus
  • Gražus dizainas
  • Geras pravažumas

Dinamika, patikimumas, triukšmo izoliacija, komfortas, infosistema

  • Prasta garso izoliacija
  • Nekomfortiškas
  • Neergonomiškas salonas
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Ekonomiškumas – kompiuteris rodo apie 6,8–7,2 litrus šimtui važiuojant apie 70 km/h (miestas/greitkelis). Važiuoju gana dinamiškai. Tačiau skaičiuojant pripylus pilną baką, gaunasi kad sunaudojama 10,4... tokia matematika. Nesitikėjau žvėriškos dinamikos iš 150 AG. Tačiau kalbant apie kokybę ir patikimumą, tikėjausi daugiau. Pirmąsias problemas pastebėjau po metų eksplotacijos kai rida siekė apie 7k km. Parkuojant staiga nustojo rodyti galinio vaizdo kamera. Problema buvo sutvarkyta, tačiau po pusmečio problema vėl atsirado kelis kartus. Teko tvarkyti stogo bagažinės bėgius. Tris kartus šalinome klimato kontrolės sistemos veikimo problemas ... kartą kalibravome, du kartus pakeitėme elektros varikliukus. Bet vistiek veikia nestabiliai. Pučia į veidą visą laiką, net jei tai išjungiate ekrane. Apskritai automobilis nuvylė ... Be viso to kas aprašyta, neradau patogios sėdynės padėties - nugara ir kaklas labai pavargsta keliaujant daugiau nei tris valandas. Automobilis tikrai triukšmingas, ypač su žieminėm padangom, priminė pirmosios kartos Mazda CX-5, kuri visiškai neturėjo garso izoliacijos. Kas mums patiko: erdvus salonas, įskaitant vietą galiniams keleiviams, talpus bagažinės skyrius, tinkamas prošvaisa, geri bekelės gebėjimai ir bendrai valdomas kaip paprastas lengvasis automobilis, charizmatiška išvaizda.

Rekomenduojami video