Vairuotojas 2016-02-05
Bendrai - neblogas auto
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Komfortiškas, ekonomiškas, gera audio aparatūra, gera vairavimo kokybė, geras vidaus salono dizaino išpildymas, patogūs el. sprendimai

Pakankamai aukštos dalių kainos ir labai didelis nuvertėjimas, išorės dizainas nekoks, trūksta kokybės

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Automobilį pirkau 2012 m. Realiai atvažinėjau iki dabar - 2016 m. Visumoje auto pakankamai neblogas. Dizainas aišku neįspūdingas (išorėje), bet vidus viską atperka. Palyginus su kitomis tokio lygio auto, tai tikrai vidaus dizainas išpildytas 110 proc. Aišku, nelyginant su BMW, MB ar kitomis prabangiomis auto. Čia yra Italų pigusis limuzinas. Mieste plaukiu kaip laivas, trasoje, kai reikia, skrendu kaip vėjas. Kadangi didžiąją laiko dalį teko auto eksploatuoti Kaune, bet karts nuo karto teko vairuoti ir įvairius prabangius auto, tai paliko gerą įspūdį pakaba. Labai švelniai surenka duobes. Važiavimo kokybė tikrai nenuvylė.

Variklis

Neužmušamas dyzeliukas, 77 kw variantas. Pati auto gana sunkoka, bet dėl įdomumo teko draguoti ir su tokių pačių metų BMW 530 ir kitais galingesniais modeliais, tai likau nustebintas, nes daugeliu atvejų juos apdėdavau :) Variklis ekonomiškas, bet pakankamai galingas. Aišku, trasoje jau mažoka, kai reikia lenkti kokią fūrą ar pan. Norėtųsi daugiau galios (vien tik dėl saugumo lenkiant).

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Dalių kainos ne VW, bet ir ne MB ar BMW. Laikosi per vidurį. Pakankamai kokybiškos, yra analogų. Pats auto nuvertėjimas tai žveriškas. 2012 m. pirkau už 7000 Lt, o dabar pardaviau už 600 Eur (2000 Lt). Per eksploatavimo laikotarpį teko restauruoti turbiną (700 Lt), keisti sankabą (1000 Lt), galinio rato guolį (400 Lt) ir visi kiti smulkūs bei nemalonūs gedimai, kurie sumoje atsiėjo apie 500 Lt (+-). Aptarnauta buvo ne garažuose, o padoriuose servizuose. Taupant ir ieškant, žinoma, būtų buvę galima sutaupyti ir čia.

Patarimai perkančiajam

Kaip ir kiekvienam auto - elementarūs patikrinimai. Šiaip, jei tokį auto pirkti tarp 2010 ir 2012 m. tada verta, nes pagal kainą gaunate geriausią variantą, lyginant su tokios klasės kitais auto. O dabar jis jau nebeturi vertės, o dalys dar pakankamai brangios, kaip tokiai auto. Šiuo metu tokio jau neberekomenduočiau.

Rekomenduojami video