Algirdas 2010-09-27
2000 m. Lancia Lybra 1,9 JTD
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Geros skardos, gausi komforto ir salono įranga, ekonomiškas, kokybiška audiosistema

Neefektyvi salono ventiliacija, žiema iškyla grėsmė sulaužyti durų rankenas.

Bendras automobilio aprašas

Ekonominės klasės automobilis. aprūpintas gausia komforto įranga. Gera kėbulo kokybė, po 2 lietuviškų žiemų su Vilniuje gatvėse naudojama chemija neatsirado rūdžių židinių. Pakaba gana paprasta nėra tokių gudrybių kaip AUDI A4, kelio nelygumus gesina pakankamai gerai. vairo mechanizmas ,,informatyvumu" dėl stiprintuvo nepasižymi. Pagirtinas salono išpildymas, plastmasės negirgžda ir nebarška, gera garso įzoliacija, ,,alkantara" verstos odos sėdynių aptraukimas geras tiek žiema (labai nesušala) tiek vasara (oro tarpeliai neverčia taip gausiai prakaituoti). Gera ir kokybiška gamyklinė audiosistema su gera akustika, yra ir žemadažnis garsiakalbis. Vairuotojo darbo vietos ,,ergonomika" patogi, sėdynė gerai prisiderina prie vairuotojo ūgio ir su 1,95 ramiai ir patogiai įsitaisai. Vairą gali priderinti irgi prie rankų ilgio, valdymo mygtukai ir svirtis išdėstytos protingai. Ilgesnėse kelionėse stuburas ir dešinės kojos pėda nepavargsta.Tiesa reikia pripratimo prie informacinio bloko sistemų ir pasistemių, bet tai laiko klausimas. Prasta salono ventiliacijos sistema, pavasari,rudeni tenka pastoviai ,,žaisti'' su priekinio iš šoninių stiklų apiputimu. Netikusi durų rankenų konstrukcija, žiema prišala ir patraukus lūžta. Apibendrinant kainos-kokybės santykį tai jis manau atitinka realybės lygį. 2000 m. kainuoja apie 8- 9 tūkstančius litų. Žinia visi ,,vokiečiai" tokių metų ,,šoka" virš 10 000 lt.

Variklis

1,9 JTD 77 KW, tikrai neblogas variklis su gera kuro įpuškimo sistema ir tikrai ekonomiškas. Miestas - 8 ltr., plentinis variantas - 5 ltr. Tiesa silpnokas ir važinėti 60 km/h su 4 pavara jam sunkiai sekasi. Žodžiu sukimo momentas normaliai pasireiškia prie 2200-2500 aps./min. tada jau gali dirbti su pavarom, su 2,4 JTD praktiškai tai darai prie 2000 aps/min.. Geresnis variantas nuo 2001 m. 81 KW arba 2,4 JTD.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Detalių kainos panašiai AUDI A4 lygio. Gamintojų įvairovės nėra, todėl gali tekti paieškoti prekybos tinkle. Dominuoja įtalų gamintojų produktai, o jie nėra visai pigus, kiniečių ,,klonų" nėra. Pakabos elementai laiko priklausomai nuo važiavimo stiliaus ir kelio dangos, bet neteko girdėti, kad pasikeitus metų laikotarpyje reiktų pakabą perrinkinėti. Variklio aptarnavimas labai nepatogus, sudėtingi priėjimai, reikalingi geri įrankiai nes ne visur raktą ir įkiši. Kad pakeisti kaitinimo žvakę tenka nuardyti didelę dalį papildomos įrangos. Žodžių kaip ir ieškok serviso specialistų. O ten darbo val. įkainiai nėra pigūs. Kainos nuvertėjimas bandant parduoti gana ženklus, panašiai 200-400 eurų už metus. Pirkėjų ratas tikrai siauras automobilis lietuvių tarpe nėra populiarus.

Patarimai perkančiajam

Pirkti atvežtus iš Italijos nes nėra mate žiemos ir pakabos ir transmisijos elementai ir agregatai nėra paveikti korozijos.

Rekomenduojami video