2017-03-21
Kia Sorento 2.5CRDI 103Kw
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Variklis, pakaba, ekonomiskas

4x4 pavara neefektyvi, galines arkos megsta ruda spalva

Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas

Automobilis patikimas darbinis arklys. Komforto ne per daugiausia bet tiems kurie vertina patikimuma ir del to gali paaukoti siek tiek komforto manau tikrai tiks. Didelis privalumas- sio automobilio pravazumas, bei ipatingai paprasta vaziuokle. Jeigu pamenate kai visi gyere 4 Golfo vaziuokles tais laikais kai 4 Golfas buvo populiarus automobilis, paprastumu galiu pasakyti Kia Sorento vaziuokle labai panasi. Tvarkyti automobili nesudetinga paciam pradedant nuo salone esanciu daliu baigiant vaziuokle ir varikliu, visur islaikytas "keep it simple" principas ir vietoje imantriu varstu (kurie atsukami tik servisuose) imantriu borto kompiuteriu viskas padaryta taip kad gali susitvarkyti pats, turedamas basic irankius ir basic zinias. Didziausias automobilio minusas 4x4 pavara. Mano turimas turi TOD versija (torque on demand) 4 isijungia tada kai kompiuteris mano kad to reikia. Kompiuteris stebi galines asies ratu apsisukimus ir lygina su priekines asies rato sukiais. Visa tai fiksuoja tie patys ABS davikliai. Esant neatitikimams tarp priekines/galines asiu, ijungiama 4x4 pavara. Problema ta kad naudojant toki principa begeleje daznai galima prisizaisti, t.y. 4x4 aktyvuojasi per velai, kai automobilis jau griovyje arba gilioje duobeje kur net 4x4 nepagelbeja. Iseitis paprasta, galima rasti manualu kaip aktyvuoti 4x4 tada kada to reikia. Dazniausiai pastatomas atskiras mygtukas kontorliuoti tiltus. Ai ir dar, perkantys atkrepkite demesi i priekini kardana, jeigu jie is vienos puses tvirtinasi su slicais o kitoje puseje eina tokia kaip granatos guma, siulyciau toki keisti i kardana kuris ejo nuo 2006metu, ten jis sutvirtintas ir tikrai nesukels jokiu bedu ateityje. Mano minetas kardanas su "granatiniu" itvirtinimu prie dideliu perkrovu istruksta ir isdrasko viska, tame tarpe ir razdatke.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Tikrai nebrangu, dalys pigios rasti nesudetinga. Pirkau uz 3500 po dvieju metu pardaviau uz 3000. Didziausia problema buvo galiniu arku rudijimas, pardaviau netvarkyta.. :)

Patarimai perkančiajam

Kad isvengti problemu ateityje patikrikite koks kardanas stovi priekyje, turi buti su slicais is abieju pusiu. Jei perkate 2003-2005 metu Kia, ir arkos nesupuvusios jos tikrai bus tvarkytos. Rekomenduoju geriau pirkti ir susitvarkyti kaip priklauso paciam, nes perekupai padaro taip kad laiko vos pora men...

Rekomenduojami video