Sarunas 2013-09-30
Mano JAGAS
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Isskirtinis, gerai valdomas, gana patikimas ir saliginai nebrangus bet prabangus automobilis

Kartais sunku su detalem jeigu norima sutaupyti.

Bendras automobilio aprašas

2009 metais pirkau dizelini 2005 metu pagaminimo X - type sport, lengvai dauzta ir nuvaziavusi 180 000km uz 4200 euru (remontas gavos apie 1000 euru ir kebulo daliu kainos tikrai nenustebino). Uz tokios klases ir panasaus amziaus automobili (gerokai lenkiantis kitu sauniu gamintoju gaminius, tiek eksterjero groziu ir isskirtinumu, tiek interjero prabanga) buciau turejas pakloti maziausiai 8-10 europietisku tukstanteliu. Turbut man tai vienas is tu automobiliu kur medis interjere atrodo vietoje o ne fanerine prabangos butaforija. Salonas tiesiog saunus ypac jeigu su sportinemis sedinemis ir juoda - balta spalvine kombinacija, tiesa esu mates visai smagu visiskai juoda (net ir lubos) bei stulbinanciai grazu ryza (ale spyker). Manasis glumino tik tuo, kad buvo su odinemis - medziaginemis sedynemis kurios begalo greit nuo belekokios dregmes demedavosi (plovimas sezonui 200Lt. ) Norint, kad sis automobilis atrodytu tikrai puikiai ir galutinai atsiskleistu jo kebulo liniju grozis butini geri 17 - 18 ratai ir belekokie modernisko dizaino cia netiks - geriausiai butu su nors minimalia palange. As apturejau laime nusikauti itin kietus ardomus BBS r18 nuo viresnio brolio S-type ir nudaziau juos pagal kebulo spalva. Labai nesportuojant valdymas patikimas ir stabilus (vaziavimo komfortui didele itaka daro ratu ir padangu kokybe) bet yra ir slidziu momentu - stipriau paspaudus posukyje gali istikti sunkiai prognozuojamas galo uznesimas, reikia buti atidziam! Bet siaip, jeigu ne noras pasididinti turi ant ratu, buciau turbut dar ilgai nepardaves sio grazuolio. Ir dar - siam automobiliui nereikia jokiu ipatingu apsaugos priemoniu jis atitinka kategorijai - kur pamesi ten ir rasi. As saugojau tik ratus kadangi tinka ne vienam kitam gamintojo produktui.

Variklis

2.0 TDCI fordinis variklis kaip variklis nei baisiai geras nei baisiai blogas. Laisvomis apsukomis dirba gana siurksciai blerbdamas (pradzioje galvojau, kad kazkas blogai bet teko isgirst gerokai maziau nuvaziavusiu mondeo ir supratau, kad su tuo teks susitaikyti, tiesa, kadangi salono garso izoliacija tiesiog puiki, tad vaziuojant tai visiskai neerzina - kiek ir ka veziau, visi klausdavo to pacio - benzinas?). Labai dziugino trauka - sukimo momentas didesnis nei 3.0 benzinines sesiukes (pasicipaves gali skerst BMW kaip teliukus)! Nepatariu jokiu budu pilti sudino ruskinio kuro - purkstukai ir siurblys itin lepus! Jeigu spustelint aksceleratoriu nepadoriai dumina juodu dumu - arteja nepigus remontas ir nepasileiskit gydomi filtru keitimais. Purkstuku remontas (pas gera meistra) 1500 Lt 4vnt., (nepatariu detis senu is sroto) siurblys (neremontuojamas) savartyne nuo 300Lt - naujas 3500Lt. Dirzai su guoliais ir itempejais 1000Lt. Tepala ir filtrus musu siukslyno salygomis keisti reikia iki 8000 km. (tas liecia visus dizelinius turbininius variklius). Dar pamineciau greiciu deze - patikima ir tiksli.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Erzinanciu elektriniu gedimu per keturis eksploatacijos metus nebuvo. Gan nesmagus dalykas yra zibintu deflektoriu laikikliai kurie laikui begant ir nuo musu duobetu keliu issibaladoja bei nuluzta o pirkti ju oficialiai nera. Tada tenka burti paciam ar kokiam pazistamam auksarankiui arba pirkti lenkisku aksarankiu pagamintus ebay-uje (as gaminausi pats nes jau buvau paberes visa prieki ir laukti neturejau kada). Teko keisti sankabos komplekta su smagraciu kuris tarnauja dazniausiai iki 200 000km. kaina jeguaro 9600Lt., fordo (taspats sachs firmos) 4800 Lt. per neoficelius atstovus (tas pats sachs firmos) 1500 Lt. aisku plius darbas nuo 500Lt. Kas sezona vis pakeisdavau stabilizatoriu ivores (fordo ligos) bet jos pigios, dar kokia traukia vairo ar sailenbloka bet siaip pakaba dziugino stiprumu tarkim su iki JAGO turetu BMW 46 net nelyginu - tem kas sezona ismesdavau nuo 500 iki 1000 Lt. - tiesa neprognoziu valdyme nebuvo jokiu. Dar teko keisti desines puses pusasi su pakabinamu guoliu (atskirai neparduodamas) - itin brangus ir retas dalikelis (ir visai ne fordo) naujas 4600Lt. sena ir gera gavau po varginanciu puses metu paiesku uz 400Lt. Simptomai (vaziuojant didesniu nei 80km/h greiciu pridejus akseleracijos juntamos vibracijos, ir kuo toliau tuo stipriau. Dar - jeigu stabdant juntamos vibracijos o diskai nauji arba katik nutekinti, kalades naujos o ratai tiesus tai greiciausiai teks keisti priekiniu sakiu sailenblokus nors masteriai ir porintu, kad jie turbut geri (jie isminksteja). O siaip jei ne sankaba (bet nuo jos niekur nepabegsi net ir turedamas VW) bei pusasis tai isvis nebutu prie ko kibt. Tiesa, kiek teko dometis ir is asmenines praktikos galiu drasiai teigti, kad toli grazu nera taip kaip porina auto spekuliantai - dauguma detaliu tik atrodo kaip fordo bet kai nori jas panaudoti tada pamatai, kad visdelto jos ne tokios pacios. Aisku yra galimybe keisti mazgais - tarkim amortikai ir atraminiai guoliai yra kitoke nei fordo (pagerinti) bet jeigu keiti ir ta ir ta gali imti fordo (kaina skirsis akivaizdziai).

Patarimai perkančiajam

Nesvarbu ar perki Jaguara ar Ziguli - visus devetus automobilius reikia tikrinti pries isigijant, nebent Jums nuo vaikystes beprotiskai sekasi loterijoje. Siaip neremontuojamu automobiliu nera, nebent jis deges, skendes arba perdarytas is anglisko.

Rekomenduojami video