Vairuotojas :) 2016-02-03
Geras auto uz gera kaina
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomiskas, nebloga trauka kaip tokiam, manevringas, gana pigi eksploatacija, salonas gana talpus

Man jis nebuvo patogus, mazoka bagazine (visig, hecbekas), truko salono medziagu kokybes - viskas labai jau plastmase

Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas

Vairuoju i30, 2011 gamybos, pries pat naujo modelio isleidima. Reziume butu toks - per beveik 250.000 km, kuriuos visgi jau spejau susukti, sis auto nereikalavo ypatingu investiciju. Kas karta netiketai nutiko - svecioj saly uzsiblokavo diskas ir su svylanciais ratais vos ne vos radau kur sustoti intensyviame sraute. Cia didziausia, ir, turbut, per savo neapsiziurejima, iskilusi beda. Dar kas charakteringo buvo siam auto - nuo pat pradziu jis kartais "trasoje" praradinedavo trauka. Tiesiog. Lenki fura, o masina ima ir nebetraukia. Pora kartu vos nesibaige tokie bajeriai avarija - susiplanuoji manevra vienaip, gaunasi - kitaip. Pasirodo - garo voztuvas. Laimei garantija, nes visas malonumas butu kainaves apie 800€. Visa kt - ok. Jokiu bedu, jokiu keistu, netiketu gedimu. Kaip tokiam auto, ir traukia gerai ir manevringas, tik kelionese nepatogus - pas mane bazine komplektacija, turbut, del to...

Variklis

Variklis 1.6 CRDI - standartinis, nieko ypatingo. Rauna is vietos neblogai, iki 120km/h gana stabiliai greiteja, po to - pagal oro salygas :) Max ka isspaudziau ~170km/h ir tai, nuo kalno :) Zodziu, ne tam skirtas auto - labiau miestui bei ne simtams kilometru uz miesto - nera labai patogus kelionems, ypac hecbekas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Cia kaip dabar su ismaniaisiais telefonais - tu korejietisku auto tiek privise, kad jos po keliu metu greit nuverteja. Ne del to, kad pasensta - tiesiog rinka pergrusta. Eksploatacija gana ekonimiska - servisa lankiau kas 20.000 km - kaip ir pgl knygute, be to, garantinis auto, privalu. Darbai kainuodavo apie 250-300€ su tepalu ir visu filtru keitimu. Jei pakeisdavo kokius standziu diskus (kelis komplektus suvazinejau, visgi), kaina budavo ir apie 800€ su papildomais darbeliais. Bet cia vos kelis kartus per visus 5 metus.

Patarimai perkančiajam

Ka cia patarti - tai dazniausiai imoniu auto, naturalu, gali buti panaudoti kaip reikiant :) svarbu paziureti serviso knygele, ar laiku viskas keista. Pasibandymui islekti i trasa (ypac jei dyzelis), paziureti, kaip traukia - turetu iki 3-3,5k apsuku stabiliai viskas veikti bet kokia pavara.

Rekomenduojami video