2020-09-28
Hyundai i20 2019m. 1,2 litro atmosferinis benzinas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Manevringas, ekonomiškas, gausi komplektacija

Kieta važiuoklė, ilgesnėje kelionėje varginama nugara

Variklio darbinis tūris, l: 1,2
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,7
Bendras automobilio aprašas

Hyundai i20 hečbekas, nedidelis auto, visur itelpa, geras apsisukimo spindulys. Turėtas auto buvo gan neblogai surinktas, į komplektaciją įėjo juostų sekimas, parkingo sistema, visi 4 el. langai, akinių dėtuvė, kruizo kontrolė, šildomas vairas (bene geriausias dalykas koks gali būti iš papildomos įrangos), šildomos sėdynės.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Per nuvažiuotus 60 tūkst. km. niekas nesugedo, variklis neapsitepalavo, gal kiek prastesnių vietų turi kėbulas, pvz. bagažinės dangtis po stiklu turi horizontalią zoną, kurioje renkasi vanduo, tai arba kalkėja arba koroduoja, lieka nuosėdos, taip pat galinis dangtis kur liečiasi su bagažinės gumomis, apačioje laiko drėgmę. Bendra nuomonė: miestui automobilis neblogas, didesniais greičiais jaučiamas garso izoliacijos trūkumas, tačiau kaip tokios klasės automobiliui gan neblogas. Patogi ir greitai valdoma multimedija, nėra ilgų užlaikymų joje naršant, greitas telefono prisijungimas įsėdus važiuoti.

Patarimai perkančiajam

Ieškoti kuo gausesnės komplektacijos, turbūt geriausias variantas 1 litro turbininis variklis ergonomikos ir taupumo atžvilgiu.

Rekomenduojami video