Sigis 2024-01-15
Hyundai Elantra CN7
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimumas, saugumas, modernumas, graži išvaizda, nuspėjamas valdymas, puikios degalų sąnaudos

  • Ekonomiškas
  • Interjero medžiagos
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Saugus
  • Gražus dizainas

Dinamika silpnoka, garso izoliacija prasta

  • Silpnas variklis
  • Prasta garso izoliacija
  • Maža bagažinė
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Laba diena, Autoaso skaitytojai :) Šiek tiek apie automobilio pirkimą. Automobilį išsirinkau nesąmoningai, nes planavau imti europietišką. Tačiau dabar ekonominė situacija labai permaininga, ne išimtis ir automobilių rinka, todėl nusprendžiau pasižiūrėti įvairius variantus. Pasibandžiau VW, Audi, tuomet Toyota ir Honda, bet visi kažkuo nepatiko. Bet ankstesnis automobilis buvo korėjietiškas Hyundai Elantra MD5, taigi grįžau prie man gerai pažįstamos markės ir naujausios Elantra. Ieškojau atsiliepimų ir apžvalgų apie šį automobilį ir teko šiek tiek rizikuoti, nes automobilį buvau trumpai pasibandęs tik vieną kartą, o siunčiausi iš JAV. Taigi pereikime prie šios Hyundai, kuo ji įdomi. Pirmiausia - išvaizda. Nėra žodžių kokia ji puiki, nepalyginsi su atsibodusiais europietiškais ir japoniškais automobiliais. Buvo žmonių kurie klausė ar mašina kartais ne elektrinė :) Šviesos. Žinojau, kad iš korėjiečių reikia tikėtis kažkokios ekonomijos, bet labai nustebau pamatęs, kad automobilis turi LED žibintus ir lęšius. Tada radau kur pataupė – tai galiniai žibintai. Ten vis dar yra lempučių, žinoma ne visose apdailos lygiuose, bet dažniausiai. Na, nieko yra kaip yra. Grįžkime prie priekinių žibintų - LED optika yra puiki. Puikiai atrodo ir taip pat gerai šviečia, lyg būtų prožektoriai įjungti. Dažnai tenka važinėti naktimis, tai tolimosios šviesos man labai svarbu. Salonas. Viduje automobilis geresnis nei ankstesnės kartos. Duryse yra minkšti intarpai, kurie džiugina ir praturtina salono išvaizdą. Tam tikras sportiškumas jaučiamas dėl to, kad tarp vairuotojo ir keleivio yra izoliuota pertvara, gaunasi savotiškas kabinos jausmas. Pas mane analoginis skydelis su mažu spalvotu ekranu, bet ir jis leidžia suprasti kad vairuoji ne šiaip Hyundai, o sportišką Hyundai. Apskritai interjeras erdvus, galinės sėdynėse jautiesi patogiai. Garso izoliacija. Tai korėjietis, labai kažko nesitikėkite. Arkos reikalauja papildomos izoliacijos, tačiau važiuojant dideliu greičiu automobilis yra pastebimai tylesnis nei senesnė versija. Multimedija. Viskas čia paprasta - prijunkite telefoną ir mėgaukitės. Nieko antgamtiško joje nepastebėjau, tai gal ir gerai. Bagažinė. Tiesą sakant bagažinės anga yra maža, o tai žinoma blogai ilgoms kelionėms su dviem vaikais. Bet jei labai norite, galite daug sutalpinti. Variklis. Senas 1,6 MPI su 128 AG - pakankamai mieste, užmiestyje sportiniu režimu irgi neblogai, bet nieko ypatingo. Žodžiu, panašu kad naujas Elantra toks vidutiniškas automobilis, kuris išsiskiria pirmiausiai savo dizainu ir keleta naujų technologijų.

Rekomenduojami video