Nu_irkas 2019-12-26
Hyunday Coupe 2.7
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Dizainas, išsiskyrimas iš pilkos masės, ypač kai spalva žydra, neblogas valdymas.

Kol kas vienintelis minusas - didokas kuro vartojimas.

Variklio darbinis tūris, l: 2,7
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas

Šeimoje prireikė antro automobilio. Norėjosi kiek kitokio, nei pilko, kasdieniško automobilio. Pasirinkimo kriterijai buvo keli - triduris kėbulas, benzininis variklis, automatas (jei prireiktų vairuoti žmonai), galingesnis nei pagrindinis šeimos automobilis (taupus, dyzelinis vienatūris). Buvo rasti keli kandidatai: Vieną pirmųjų apžiūrėjau Ford Fiesta ST - atitiko visus kriterijus (raudonas, galingas, mechaninė pavarų dėžė), bet neramino rūdys ant kėbulo, o nusipirkus automobilį iš karto investuoti į dažymą nesinorėjo, tai atkrito. Sekantis - Chrysler HHR - ne trijų durų kėbulas, bet išskirtinio dizaino, o tokio man ir reikėjo. Apžiūrėjau, pavažinėjau - patiko, bet egzempliorius pakankamai seniai Lietuvoje, nelabai prižiūrėtas. Dūšia "neprilipo" Paskutinis, kurį ir pirkau - Hyunday Coupe. Išskirtinės spalvos - žydras perlamutras, automatas, 2.7 ltr.. Automobilis nupirktas ir parsivarytas iš Latvijos, kur ir buvo pirktas naujas, vieno savininko. Nuvažiavęs apie 130 000 km, odinis salonas nesutrintas, akivaizdžių korozijos židinių nebuvo, tik smulkūs kėbulo defektai. Automobiliu esu labai patenkintas - gatvėje traukia akį, pakankamai komfortiškai, kiek to galima tikėtis iš coupe kėbulo ir "sportiškos" pakabos. Kaip jau minėjau, variklis 2.7 ltr., tačiau galia "tik" 167 AG. Manau konstruktoriai galėjo išspausti daugiau. Nepamanykit - galios pakanka, automobilis pakankamai eiklus, bet senos konstrukcijos 4-ių pavarų automatas paskandina savyje dalį "arklių". Nuriedėjau dar nedaug - apie 4000 km., keičiau galinį stabdžių suportą (kaina apie 70 e.), nes nepraėjau TA. Automobilio salonas nėra labai išskirtinio dizaino, bet viskas pagaminta iš kokybiškų medžiagų. Sėdynės sportinio stiliaus - recaro - labai patogios, nors ir kietokos. Tai tiek. Kaip jau minėjau, ieškojau keik kitokio nei dauguma automobilių, kad džiugintų akį. Praktiškai kiekvieną kartą pastatęs automobilį, atsigręži pažiūrėti - o ir visiems pažįstamiems jo dizainas patinka. Dar nepaminėjau gražaus, duslaus V6 variklio gausmo - labai mielas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Neužsiminiau apie kuro sąnaudas - jos pagal šiandienines normas didelės. Mieste vasarą, kai mažiau kamščių telpu į 12 ltr, dabar kai ruduo-žiemą ir didelės transporto spūstys pakyla iki 14,5 ltr. Užmiestyje žymiai mažiau, bet važinėju pagrinde mieste. Eksploatacinės medžiagos (filtrai, stabdžių diskai, trinkelės ir pan.) savo kainomis tikrai neišsiskiria. teko keisti plyšusią "gofrą" - su pakeitimu kainavo 80 e. (pati gofra -30 e.) Dėl nuvertėjimo kol kas nieko negaliu pasakyti, nes skelbimuose šių automobilių nelabai būna, o jei ir būna, tai kainos labai skirtingos - viskas priklauso nuo automobilio stovio. Tuo metu, kai pirkau savąjį - buvo brangiausias rinkoje, bet ir pagal komplektaciją, variklį (o norėjau būtent V6) ir spalvą toks buvo vienintelis.

Patarimai perkančiajam

Nerašysiu, kad tikrinti servise, šokinėti aplink automobilį su dažų sluoksnio matuokliu ir panašiai - pats tai nedariau nė karto, kai pirkau automobilius - idealių praktiškai nėra. Svarbiausia, kad džiugintų akį ir kiekvieną kartą, kai nueini nuo automobilio, norėtųsi atsigręžti. Gražūs automobiliai kelia nuotaiką ir puošia miestą!

Rekomenduojami video