- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Komfortas, pasukamumas, dizainas, elektronika, trauka
Korozija, tepalų leidimas, kiek didokos kuro sąnaudos
Labai džiaugiuosi, turėdamas šį automobilį. Jau antri metai kaip važinėju su juo ir galiu pasakyti, kad į nieką jo nesiruošiu keisti. Taip, tai nėra naujas automobilis, todėl nėra ir puikus, turi savų trūkumų, kaip antai ABS sistemos gedimas ar tepalo leidimas. Kadangi automobilį pirkau pakankamai gerai prižiūrėtą, tai teko kur kas mažiau pinigų išleisti jo eksploatacijai. Surinkimo kokybė puiki, niekaip negaliu atsidžiaugti tų metų (1989 - ųjų) japonų inžinierių ir dizainerių išmone įvairių privalumų ir surinkimo atžvilgiu. Kad ir kokių problemų gali atsirasti, vis tiek privalumai jas nugalės, kaip pvz. galėtų būti lempų valytuvai su purkštuvais, perdegusios stabdžių lempos įspėjamasis indikatorius spidometre, priekinio lango valytuvų "paslėpimas" po kapotu, vairuotojo diržo pritraukėjas, kompiuteris automobilyje su indikatoriais, pagal kurio mirksėjimo pobūdį galima nustatyti tikslią bet kurios automobilio sistemos gedimo priežastį remiantis manual'u ir t.t.
Pakankamai galingas ir gerai traukiantis. Labai svarbu prižiūrėti ir laiku keisti tepalus ir filtrus. Taip pat visas variklio tarpines, kad nepradėtų kalti kompensatoriai. Didesnių priekaištų varikliui neturiu. Automatinė greičių dėžė pas mane sutaria puikiai su varikliu.
Galiu pasakyti, kad automobilis pareikalavo tam tikrų išlaidų, dabar esu išleidęs maždaug dukart tiek, kiek kainavo man automobilis, tai yra kiek daugiau nei 5000 Lt, bet tikrai žinau, kad verta ir reikia, nes geresnės mašinos dar nesu turėjęs. Patariu būtinai atkreipti dėmesį į koroziją, taip pat į visą elektroniką ir variklio darbą.
Labai atidžiai apžiūrėti automobilį, patikrinti visą elektronikos paketą bei važiuoklę.