Valdas 2015-12-09
Honda Jazz I-DSI 1.4 MT
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomiškas, manevringas, negendantis, talpus.

Rūdys, barškesys, sunkus vairas.

Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Bendras automobilio aprašas

Automobilis pirktas 2013m 12 mėnesį, jau atvažinėtos dvi žiemos, laukia trečioji. Nuvažiuota 36000km per 2 metus. Žiemom kuriasi puikiai, problemų nepastebėta. Praktiškai negendantis automobilis. Komplektacija: Pirkau palyginti neblogos komplektacijos, KLIMA, CD grotuvo valdiklis ant vairo, priekiniai langai elektriniai, atnaujintos kėbulo linijos. Valdymas: Automobilio vairas yra ganėtinai "sunkus" lyginant su kitais automobiliais, pvz prieš tai vairavau Mitsubishi COLT ir Renault ESPACE, ten tikrai vairas pasisukdavo lengviau, tačiau priprantama ir nekyla problemų. Ant kelio laikosi gerai, kaip tokio aukčio mašinai, sakyčiau nesijaučia taip smarkiai posūkiai, lyginant su kokiu ESPACE. Mieste labai malonu manevruoti, išsisukinėti, parkuotis ir t.t. Tiesa ABS veikia keistai, kartais suveikia kiek netikėtai, pvz šiek tiek pristabdant pervažiavus per nelygią vietą (gulintį policininką). Trauka: Mieste viskas ok, gali nardyti, apstatyti kitus, pajudėti iš vietos. Užmiestyje jėgos trūksta, kylant aukštyn nuo 100km/h. Tampiau priekabą, tai dar pusė velnio pavažiuoja. 5 žm + priekaba krauta važiuojant į nedidelį kalniuką 100kmh automobilis dar nelėtėja :D Komfortas: Komfortas vidutinis, per duobes važiuojant jaučiasi kiekviena duobelė. Sėdynės patogios. Mašinoje patogiai gali sėdėti 4 žmonės, gale vietos kojoms tikrai pakanka. Jei gale atsisėda trečias žmogus, tai jam užuojauta, nes per vidurį sėdėti tikrai nepatogu, diržų fiksavimo mechanizmai lenda į šonus. Talpa: Telpa 4,5 žmogaus (0,5 per vidurį). Daiktadėžėje vietos nedaug, bet yra vietos lentynėlėje po vairu ir po daiktadėže. Didelis pliusas - nestandartiškai atsilankstančios galinės sėdynės, jas atlenkus galima ikišti nestandartinių formų daiktu, pvz gėlę, ar šiaip aukštą daiktą. Bagažinė ganėtinai didelė, kaip tokio tipo automobiliui.

Variklis

Variklis atseit 1.4, bet iš tikro 1339 cm3. I-DSI Inteligent dual spark ignition (atseit twin spark :D). Galios mažoka (61kw), bet mieste užtenka. Nelepus, tinka 10w40 tepalai. Stovi grandinė, todėl amžina. Karts nuo karto reikia pareguliuoti vožtuvus.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Eksploatacijos kaštai kuro/remonto atžvilgiu nėra dideli, nes automobilis ekonomiškas ir retai genda. Eksploatacijos pagrindas, einamos dalys: filtrai/tepalas/valytuvai/st kaladės. Filtrai paprastai, tepalo 2-3€, oro 3-4€, salono ~5€. Žvakės po 2-3€. Tiesa, keičiau guolį(39€) atseit Vokiškas, o šiaip japoniškas ~50-60€. Tepalams nelepus, pilu 10w40 ir važiuoja. Keičiu kas 15000 km, telpa 3,8l.Dapilinėti reikia po 8000km apie 0,5l tada iki galo atlaiko. 8 žvakės(!), bet pliusas, kad nebrangios ir standartinės.Kartais genda EGR, bet nėra dažni atvėjai. Nuvertėjimas... sunku pasakyti, pats pirkau per mobile.de, parvarė, kaip už 2006/12 mėn mašiną gavosi neblogai, 4300€, dabar galima panašių metų pasiimti už 3000€ Lietuvoje, tačiau LIETUVIAI GERŲ MAŠINŲ NEPARDAVINĖJA.

Patarimai perkančiajam

Pirkite tik su KLIMA, naujesnio, atnaujinto dizaino, pas juos eina geresni stabdžiai, geresnė pakaba. Pavažinėkite šiek tiek, pajuskite ar netrūkčioja (jei trūkčioja, gali būti babinos, o jos kainuoja 50€/vnt), Jei jau pradėjo pūslės kilti, tai žinokit jau rūdys, todėl ieškokit be menkiausios rūdelės. Patikrinkite EGR ar viskas gerai, ar neatjungtas, nes kai kurie sugedus EGR jį "užglušina", Taip pat jeigu vairuotojo sėdynės medžiaga šiek tiek "pakilus", žinokite jau daug kilų prasukta. Na o visi kiti dalykai matosi: aptrintas vairas, bėgių svirtis, pedalai. Patikrinkite ar mašina nebuvo vilkta, ar nebandyta atidarinėti plastmasė, kur tvirtinasi kablio žiedukas. Jei jums patinka sportiškesnis, malonesnis važiavimas, tai pirkite SPORT variantą, ten pilna komplektacija (visi el langai, savaime užsilenkiantys veidrodėliai, malonesnės sedynės, KLIMA, priešrūkiniai, etc..) pati mašina geriau laiko ant žemės, tačiau pakaba kietesnė. Mašina nors ir taip žema, tačiau SPORT būna dar žemesnė, dėl to ir nesirinkau šio varianto.

Rekomenduojami video