Ignas 2011-09-20
1999 m. Honda CR-V, 108 kW, MT.
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimumas; pravažumas, komfortas, geros dinaminės savybės, patogus aukštaūgiams (>190 cm.)

Maža pasiūla, sunku rasti geros būklės, automatinė pavarų dėžė patikima, bet "nuobodi", aptarnavimas brangesnis nei vidutinis, maža bagažinė, mažas degalų bakas (58 l.)

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Penkiavietis, padidinto pravažumo lengvasis automobilis (visureigis) skirtas miestui, užmiesčiui su vidutinės ar prastos kokybės keliais. Kėbulas ne rėminės konstrukcijos kaip visureigių, o kaip lengvojo automobilio. Pirmos kartos automobilis gamintas nuo 1995 - 2002 m., o nuo 2003 m. pristatyta antros kartos modelis. Europoje pristatytas 1997 m. Vienas kėbulo tipas (penkiaduris), vienas variklis - 2 litrai benzinas (94 ar 108 kW), pavarų dėžė 5 pavarų mechaninė (MT) ar 4 pavarų automatinė. Turiu 108 kW, MT versiją skirtą Europos rinkai. Gamintojas nurodo pilti 95E benziną ar aukštesnio oktano (bešvinį). Turi 2 lamda zondus. Priekinė ir galinė pakaba - pilnai nepriklausoma. Pastoviai varanti ašis yra priekinė, galinė pasijungia automatiškai (per galinį reduktorių) tik prabuksavus priekiniams ratams arba aktyviai startuojant. Šį modelį vairuoju nuo 2009-11-17 užklimpęs niekur nebuvau. Per 2 metus nuvažiuota nuo 115000 km. iki 139000 km., viso 24000 km. (užmiestyje). Gedimų nebuvo. Prošvaiša - 20,5 cm. (atstumas nuo žemės iki dugno). Automobilio masė - 1468 kg., (pilnas bakas + vairuotojas). Maksimali laidžiama masė - 1900 kg., taigi, kraulumas mažas.

Variklis

Variklis 2 litrai DOCH, 16 vožtuvų (suspaudimo laipsnis 9,6). Maksimali galia 108 kW prie 6200 rpm. Redline prie 6700 rpm. Max Nm apie ~190 prie 4500 rpm. Vmax - naujo 180 km/h, (12 m. senumo - 160 km/h). 0 - 100 km/h per 10 sek. Tepalai tik sintetiniai, ne prastesni nei 5W-40, keisti kas 10000 km. kartu su filtru. Mėgstantiems važinėti agresyviai reikia nuolat stebėti tepalo kiekį (kartą per sav.)., važinėjantiems šeimyniškai tepalo kiekį patikrinti kartą per 2 mėn.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Degalų sanaudos plente yra 8 - 10 litrų 100 km. Degalų sąnaudos mieste (Rokiškis) yra 9 - 10 litrų 100 km. Degalų sąnaudos mieste (Vilnius) yra 10 - 14 litrų 100 km. Variklio tepalo filtro kaina yra 18 - 64 litai. Salono filtro kaina yra 20 - 60 litų. Galininis kairys rato guolis su stebule ir etc. - 540 - 640 (originalus), analogas 300 - 400 lt. Automobilio vertė 2009-11 buvo 15240 lt., o 2011-11 yra 13760 lt., nuvertėjimas apie 10% per 2 m. Gedimų nebuvo.

Patarimai perkančiajam

1) Ieškoti versijos skirtos Europai. 2) Ieškoti versijos su 108 kW varikliu ir mechanine pavarų deže. 3) Ieškoti versijos be kablio. 4) Atidžiai įvertinti kėbulo būklę (korizija, remonto pėdsakai). 5) Įvertinti galinio reduktoriaus būklę (prieš perkant pavažiuoti 20 - 30 km., plentu, žvyru). 6) Laiku keisti skysčius, tokiais kokius nurodo gamintojas ir problemų nebus. Pagal technines savybes automobilis labiau tinkamas vyrams ar mėgstančioms vairuoti moterims su storomis piniginėmis, suteiks daug džiaugsmo išmanančiam ir mėgstančiam markę - HONDA.

Rekomenduojami video