Nerijus P 2009-02-03
Honda Civic – tikrai geras barskutis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Pliusai – galingas, dinamiskas variklis, labai puikiai valdomas, gan pigus tiek nupirkti, tiek islaikyti.

Prasta garso izoliacija, prastas komfortas, stipriai rudija kebulas.

Bendras automobilio aprašas

Na su siuo automobiliu teko susidurti visiems. Mano nuomone tai labai puikus automobilis. Pirmiausia jis nera brangus isigyti, antra jis yra galingas lyginant su tokio paties litrazo kitais automobiliais. Be to tie varikliai yra ir pakankamai ekonomiski. Aisku nera dyzeliniu variantu, bet kam to reikia ? :) na as turejau 3 duru checbeka su 1.6 sohc vtec varikliu, sis varikliukas isgauna 125 ag, tai tikrai neprastai. Automobilis lengvas, labai puikiai valdomas. Sunku net surasti kas is sios klases automobiliu galetu jam prilygti. Isties jo pakaba yra moderni ir suprojektuota daugiua sportiskai vaziavimui nei komfortiskam. Dizainas man yra isties grazus. Sportiskas, atviras, jei nori gali nusipirkti begales ivairiausiu priekiniu, galiniu faru su vadiamom angel eyes zibintais ir automobiliukas atrodys dar puikiau. Aisku turi jis ir trukumu – tai automobilis be garso izoliacijos. Viskas labai girdisi – vejas uzia, padangos svilpia ir t.t. Be to pakaba nera komfortiska, jei kam taiu svarbu. Blogiausia savybe – honda skardos, rudija visur, ypac galiniai sparbai, galinis bagazines dangtis ir slenksciai. Taciau tai galima susitvarkyti, o galiniams sparnams remontuoti parduodami vadinami remkomplektai konkreciai siam modeliui. Aisku tik nusipirkus automobili verta ji iskarto gerai sutvarkyti, paruosti ziemai. Tada ir problemu neturetu dideliu buti su rudimis. Interjere medziagos naudojamos – ne pacios geriausios, bet to laiko tokios klases automobiliui tai normalu. Bagazo skyrius – nedidelis.

Variklis

Variklis tikrai dinamiskas, netgi sakyciau sportiskas. Variklis labai megsta aukstus sukiu, aisku tai ne vti variantas, bet vistiek. Variklis neturi kazkokiu rimtu trukumu, tai labai daug pakeliantis variklis. Na, tai tipiska daugeliui honda. Be abejo nereikia nusipirkti uzmusto variklio – kas daznai yra sutinkama pas Civic. Turiu pazistama, kuris i sis varikli yra isidejes turbina, kurios deka galia yra pekelta iki 220 AG. Ir tai matuota ant dyno stendo. Aisku tai neriba, taciau tam reikia tureti pinigu ir noro. Siaip nespaudziant variklis ims apie 7 litrus 100km, taciau vaziuojant normaliai jis nera toks ekonomiskas – 9 l vidutiniskai.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Automobili islaikyti tikrai pigu, manau pigiau nei VW Golf 3 kartos. Jei tvarkingas automobilis, tuomet gedimus sutiksite retai. O ir tai jie daugiausia susije su pakabos tavrkymu – cia isties yra daug sarnyru ir sailenbloku, taciau jie poakankamai pigus – dazniausiai kainuoja apie 30-50Lt. O laiko tikrai gerai, suremontavus gali pamirsti apie tos detales keitima. Aisku stengiausi detales pirkti japonu gamybos. Korejietiskos detales dar pigesnes, taciau nezinau kaip jos laiko. Variklis praktiskai neturejo didesniu gedimu. Bendrai – tai pigiau nei vidutiniskai islaikomas automobilis.

Patarimai perkančiajam

Pasiziureti rudis – tai svarbiausia. I tai atsizvelgiant galima gerai numusti kaina. Be to paziureti ar automobilis nebuvo gerai uzvaikytas, nes tai jaunimo automobilis. Todel verta pasitikrinti variklio kompresija. Reikia atkreipti demesi ar nera perdazytas- tai dazniausiai slepia avarijas, o siam automobiliui avarijos labai pavojingos – paskui jis ima stipriai rudyti.

Rekomenduojami video