- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
išvaizda, patikimumas, variklis.
kieta pakaba, garso izoliacija.
Pirkau 2012 metų vasarą, rida 209 tūkst. km., spalva ruda. stiklinis stogas, 17 ratai, odinis salonas, ksenonai ir t.t. Šį modelį pasirinkau be abejo dėl išvaizdos, kuri vis dar neatsibodo. Per 2,5 metų pravažiavau 44 tūkst. km. Tvarkiau priekinę pakabą (amortizatoriai, vairo traukės, stabilizatoriaus antgaliai), pakeičiau priekinį stiklą (įdauža išlindo iš tos vietos, kur tvirtinamas pagrindinis valytuvas, spėju kad užšalęs vanduo nes į akmenį nepanašu), paskutiniu metu "gliučina" galinio rato ABS daviklis. Salonas irgi kosminis kaip ir išorė. Ergonomika visai patenkintas, tačiau plastmasės per šalčius pabarška. Sėdynių oda pakankamai tvirta, dėvisi lėtai, sėdynių šildymas žiemą labai praverčia. Užvedimas mygtuku aišku įdomus sprendimas, bet racionalumo tame trūksta, nes prieš spaudžiant mygtuką reikia įdėti į užvedimo spyną raktą ir jį pasukti. Pakaba kieta, dėl to nukenčia važiavimo komfortas, tačiau automobilio stabilumas puikus. Garso izoliacijos, ypač ratų arkose, trūksta, variklio skyriaus garso izoliacija gera. Vietos gale pakankamai daug, kaip ir bagažinėje. Galinės sėdynės išsilanksto lygiai su bagažinės dugnu, tad dviračius ir kitokį šlamštą vežiotis patogu.
103 KW. Diržo nėra, vietoj jo grandinė. Traukia įspūdingai tiek 5 tiek 6 bėgiais. Šiaip vienas geriausiu galios ir ekonomiškumo derinių savo klasėje. tepalai ELF 5W-30, keičiu kas 15 tūkst. km.
priekiniai amortizatoriai 350 lt už vienetą, priekinis stiklas su lietaus davikliu ir su pakeitimu 520 lt, galima pirkti kinišką už 370 lt. stabdžių kaladėlės - galinės 80 lt, priekinės 120 lt. Nuvertėjimas per 2,5 metų 7 tūkst. litų.
pirkti, nes kuo daugiau tokių automobilių gatvėse tuo gyvenimas gražesnis.