HA 2015-08-27
Komfortiškas automobilis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patvarus variklis, kėbulas tikrai taip nerūdyja, kaip ankstesni Accord modeliai, malonus kelioninis automobilis

Automatinė greičių dėžė. Yra nusiskundimų, kad nepatvarus automatas (variklis per galingas šiai dėžei). Bet tai ne drago mašina!

Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Kupė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,9
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,9
Bendras automobilio aprašas

Pirkau apleistą ir neprižiūrėtą honda accord. Automobilis šiaip tikrai patogus, ergonomiškas (galbūt aukšto ūgio žmonės ir nelabai pasidžiaugs erdve ant galinės sėdynės), išvaizdus, su talpia bagažine, pilnas komforto komplektas: el.sėdynės + šildomos, šildomi veidrodėliai, stoglangis, oro kondicionierius, autopilotas, žibintų apiplovimas (galimybė įmontuoti xenon), odinis tamsus salonas. Kadangi mano modelis yra su žemintomis spyruoklėmis, labai dideliu minkštumu nepasigirsiu, bet per duobes nešokinėja kaip koks civikas, užtenka minkštumo mieste, trasoje pats tas malonumas vairuoti.

Variklis

Variklis 3.0 i-vtec V6 24v, automatinė dėžė. Traukia tikrai gerai, variklio garsas ausiai labai malonus (V6!) o pats gražumas ima skambėti, kai įsijungia vtec'as. Adrenalino užteks, nors tai ne sportinis automobilis.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Tik įsigijus, teko keisti priekinio rato guolį (su darbu ~80Eur). galinio stabilizatoriaus įvores, priekinio stabilizatoriaus traukes (su darbu ir detalėmis ~24eur), kadangi iš užsienio accordas parriedėjo su sulankstytu kairiuoju duslintuvu (matyt kažkur į šaligatvį skaudžiai buvo atsiremta), teko keisti abu galinius duslintuvo bakelius(naujus), virinti naujus antgalius, pervirinti naujas alkūnes ir nemažą gabalą paties vamzdžio, ir tvirtinimo taškus, visa tai atsiėjo 154Eur. Daugiau smulkmenos: skilusio veidrodėlio keitimas, numerio apšvietimo žibintai ankstesnio savininko buvo išmėtyti, priekinių žibintų pakėlėjai apsioksidavę, neveikė, teko remontuoti.

Patarimai perkančiajam

Viskas yra remontuojama ir pakeičiama naujom detalėm, kurios nėra labai brangios, bet, visų pirma, tikrinkite pavarų dėžę, jeigu tai automatas, ypatingai 3,0L variklių, nes remontas (overhaulas) tikrai nepigus ! . Jeigu yra galimybė, pirkite tik nuo 2000 metų modelį, kadangi yra gamyklinių patobulinimų. Siūlau tik 3.0L versiją, kadangi silpnesni varikliai sunkaus automobilio taip greit neišjudina :)

Rekomenduojami video