2021-11-26
Honda Accord 2004 2.4l AT TypeS universalas benzinas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Gera galia, manevringumas, išvaizda, variklio garsas, talpi bagažinė, gražus salonas, neužmušamas variklis

  • Dinamiškas
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus nusipirkti
  • Manevringas
  • Gražus dizainas

Dažnai rūdyja, prastesnė garso izoliacija, didelės kuro sanaudos.

  • Neekonomiškas
  • Brangus išlaikymas
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 14,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,0
Bendras automobilio aprašas

Bendrai tariant - Honda. Variklis neužmušamas. Galia 140kw, pilnai užtenka lenkimams ir karts nuo karto pravažiuot trasoje. Interjeras nieko nuostabaus, gan tuščias, tačiau man asmeniškai tai būtent ir patinka. Labai "simplistiškas". Įsidėjus android mag'ą interjeras atrodo tikrai labai gražiai, kadangi būtent jiems skirti androidai turi identišką formą kaip ir originalo, ir jį įsidėjus jautiesi kaip naujoje mašinoje. Jos valdomumas labai geras, į posūkius gali sukti ant didelio greičio ir su ja nebaisu važiuoti į trasą. Asmeniškai nepatinka tai, kad per vairą nelabai jaučiasi kelio. Važiuojant dideliu greičiu (130-200+) vairas visai nedreba, mašinos nevarinėja į šonus. Įsibėgėjimas kaip ant automato gan prastas, tačiau galima pasidaryti "ECU reflash" arba kitaip žinomą kaip čipavimą galima pasiekti daug geresnį įsibėgėjimą ir greičio pedalo reakciją. Čipavimas kaip ant dyzelio nekenkia varikliui, tiesiog yra nuleidžiamas V-TEC aktyvavimas iš 6000 apsukų iki 4500, taip pat padidinamas maksimalus apsukų kiekis iki 7500 RPM. Tai jai nekenkia, kadangi pas ją yra "limiteris" kuris neleidžia kelti apsukų daugiau 7000 ir kai VTEC aktyvuojasi ant 6000 jo veikimo laikas tikrai labai trumpas. Norint šitą modelį padraskyti reikia įsitikinti, kad turit gerus stabdžius, nes tikriausiai tai vienintelis šitų hondų minusas. Taip pat nepamirštam dėl rudžių - jei jau perkat tokią hondą ir matot bent kruopelę rūdelės, tai galit parduot. Labai plona skarda, nėra padengta jokia danga, kuri apsaugotų nuo Lietuviškų kelių. Asmeniškai pasiemiau mašiną iš Vokietijos, tai rūdelių visai nebuvo net praėjus su dažų storio matuokliu. Tokiu atvėju pasidengus antikorozine danga galit ramiai važiuot tikrai ilgą laiką. Norint išlaikyti išliekamają vertę nedėkit dujų, kadangi tai kaip ir normalu vargina variklį. Bendrai miesto salygomis jinai ryja apie 13-14l, trasoje apie 9-10. Noriu pridurti, kad norėtūsi geresnio matomumo - lempos gan silpnos.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Nuvertėjimo tikriausiai šitas modelis nėra matęs. Kokius 2 metus ieškojausi būtent šito modelio jos kaina nepakito. Taip pat kaip palyginimas būtų vienas pažystamas - pirko šitą hondą už 5000 litų prieš ~10 metų, todėl galit įsivaizduoti, kokia yra išliekamoji vertė. Jeigu turėsit nesurudijusią ir gerai išlaikytą hondą be dujų jos išliekamoji vertė gali net ir kilti.

Patarimai perkančiajam

PATIKRINKIT SU DAŽŲ MATUOKLIU DĖL RUDŽIŲ!!! Taip pat jeigu šita honda yra pasiekus virš 300k km yra rizika, kad atsiras daug minimalių bėdelių. Jeigu honda parūdijus, patikrinkit ar veikia galinis valytuvas ir ar bagažinės atidarymo knopkė lengvai juda, kadangi tos vietos labai lengvai užrudyja.

Rekomenduojami video