2020-09-04
2014 V6 3.7 Premium
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Geri varikliai, Pony car, kuris neatsibodes, labai geros kuro sanaudos

Prastoka garso izoliacija, prastas interjeras

Variklio darbinis tūris, l: 3,7
Kuro tipas: Benzinas / Dujos
Bendras automobilio aprašas

Sveiki, Turiu Ford Mustang V6 3.7 Premium Coupe - pirkau zinoma dauzta, kaip ir visi lietuvaiciai, nes kitokiu tiesiog nebuna Lietuvoje. Auto turejo minimalia rida - 24000 myliu. Dvejopas jausmas vairuojant si automobili - turi savo sarmo, tikrai norisi spusteleti akseleratoriu... V6 3.7 varikliai tikrai labai ekonomiski ir turi pakankamai galios normaliam vazinejimui. Labai priklauso su kokiu gear ratio nuperkamas automobilis - jei bus custom gear ratio 4.1 , tuomet automobilis tiesiog skrenda ir reikalingos placios padangos, kad pastoviai nesuveikinetu stabilumo kontrole, kuri beja pas Mustang veikna labaaaai gerai - 10 balu. Jei turesite 2.75± gear ratio nezinau kaip apibudinti lietuviskai, tai geriausias zodis butu "Sluggish"... Zinoma ji isibegeja vis dar neblogai, taciau visuomet laikomos gana zemos apsukos, kas zinoma duoda maziau adrenalino, bet duoda nerealiai geras kuro sanaudos. Mieste su tikrai gana sunkia "Tapke" - sanaudos 15-18L duju Uzmiestyje vaziuojant didesniu greiciu 120-150 naudoja viso 11 duju. Puikus stabdziai, sklandziai veikianti 6 begiu automatine deze, tikrai nesijaucia jokiu trankymu/grubiu jungimu net vaziuojant "dugnais", tiesa deze nera is paciu greiciausiu, truputi megsta uzmigti :) Salonas.... jau kita istorija... vairas smagus, tachometras jau truputi pasenes , nors kaip premium jis grazesnis ir informatyvesnis , bet is esmes, jau dizainas lyginant su dabartiniais truputi skurdokai atrodo... Vidus apskritai zemesnes kokybes medziagu, tikrai nesiekia MB ar BMW lygio, Manau ir skodai atsilieka... Audio aparatura ir siaip konsoles isvaizda tikrai dvelkia senatve ir dizaino klausimus priekine konsole, bei priekine panele tikrai sakyciau prastos kokybes. Sedynes labai patogios, erdvios vietos priekyje I valias (195cm/100kg±) Gale... sedynes labiau del vaizdo, bet vaikus iki 10 metu dar galima vezti, veliau jau nebetinkamos... Prastoka garso izoliacija - vaziuojant 150km/h telefonu jau butu susisneketi (per bluetooth), norint vaziuoti komfortabiliai ko gero reiktu daryti papildoma garzo izoliacija. Galine vaziuokle sakyciau veikia idomiai.... Esant labai prastam keliui labai jau linguoja....Esant vidutiniam keliui , autostradai ar pan automobilis tiesiog plaukia. Bluetooth su telefonu veikia neblogai , snekant prisijungia be jokiu nutrukimu... Erzinanti savybe, kad muzikai per bluetooth ijungti tenka eiti per meniu kiekviena karta uzkurus automobili...

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Eksploatacija.... tikrai nebrangi, kelniu nusimauti, kaip su BMW ar MB tikrai neteks - pagrindiniai mazgai labai patvarus ir negendantys, neprifarsiruota elektronikos, nerealiai geros kuro sanaudos, turi savo charakteri, idealus auto vazinejant didelius atstumus uzmiestyje. Ko gero uzmiesciui tinkamiausias automobilis, jei nereiketu islaikyti MB ar BMW, imciau didzialitri vokieti, bet ivertinus islaikymo kastus ir savita charakteri, kuris dar nenusibodes, imu Mustang ;)

Patarimai perkančiajam

Jei norite performance - imkite 5.0l , jei norite varianto tarp performance ir ekonomijos , imkite 3.7 :) Perkant imti tik premium komplektacija ir zinoma kaip ir visus dauztus auto tikrinti pagal VIN.

Rekomenduojami video