- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Erdvus (belenkiek vietos gale), smagiai įsibėgėja, ekonomiškas, komfortabilus
Variklio purkštukai rizikos grupėje, stabilumo sistemos nebuvimas
Ghia salonas su odinėmis elektrinėmis sėdynėmis. Sony audio sistema turi gilius žemus dažnius, geriau nei standartinė, bet trūksta aukštesnių dažnių aiškumo. Nors nėra stabilumo sistemos, valdosi puikiai, posūkiuose priekis neslysta (gerai subalansuota), tik žinoma esant slidžioms sąlygoms, priekis tragiškai važiuoja priekin kad ir ką su vairu bedarytum. Darbinis arkliukas į kurį negėda pasodinti kelsi žmones ir patogiai pavežioti. Hečbeko bagažinė kosminių proporcijų, susimastai ar tau tikrai reikia universalo?
2.0 tdci, 130 AG lyg ir nieko ypatingo, bet suporavus su 6 pavarų mechanine dėže sukelia malonius įsibėgėjimo pojūčius. Pabrėžiu pojūčius, nes pagal sekundes nuo 0 iki100 km/h tai tikrai ne raketa iš dalies dėl to, kad turi 3 kartus perjungti pavaras, kad pasiektum 100 km/h. Ekonomiška, kartą sugebėjau nuo Klaipėdos iki Kauno nuvažiuoti su 4 litrų sąnaudomis šimtui kilometrų.
Nerūdija, genda retai, jei genda, tai pigiai. Kondicionierius kaip iš tanko. Mašiną turėjau 4 metus, bet nušaldo rankas ir nė karto nereikėjo pildyti.
Su dyzeliniais varikliais kaip visada atsargiai, buvo užsidegusi purkštukų lemputė laikinai ir smarkiai dūmijo kol nepakeičiau kuro filtro. Jei pasiseks, pasistenkit rasti 2.2 tdci, jis yra gerbiamas kaip dyzelinės galios viršukalnis šiam modeliui.